    From: sundayman <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: szablony do smd
    Date: Sun, 10 Jun 2012 22:20:14 +0200

    > Aha. :) Myślałem, że jednak zlecasz montaż, bo w poprzednim wątku
    > (przyznaję - nie czytałem całego) gdzieś chyba pisałeś, że Ci się nie
    > opłaca montować samemu... :) W każdym razie - powodzenia.

    dopiero się przymierzam do montażu automatycznego.

    Chociaż, z uwagi na to, że moje serie nie przekraczają na razie
    kilkudziesięciu szt., to najchętniej to bym sobie zrobił takie coś

    http://buildyourcnc.com/PickandPlaceMachineTheredFro
    g.aspx

    Znaczy - mniej więcej takie , nie bardzo mi się podoba wykonanie ze
    sklejki, i parę innych rzeczy... Ale, przy moich obecnych potrzebach to
    jakieś DIY byłoby niezłym rozwiązaniem. Koszt to będzie ułamek ceny
    nawet jakiegoś półautomatu zapewne. Mam trochę części do CNC, jakieś
    silniki. Muszę pomyśleć nad takim dynksem.