  • Data: 2013-07-22 07:48:13
    Temat: Re: swietlowka w lazience
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-22 00:45, Anerys pisze:

    > No, ja do łazienki wolałbym jednak ze zwłoką, doceniam to szczególnie w
    > sytuacji, gdy w nocy zaspany wstaję do kibla :)) Zanim się oczy
    > przyzwyczają... :))
    >
    > A co do mniejszej trwałości - wilgoć z 'dodatkami", tworzącymi warstewkę
    > czegoś, co przewodzi? Co w częstymi włączeniami dodatkowo robi swoje...?

    M.in. dlatego w łazience należy używać trochę innego osprzętu. Wtedy nie
    ma problemu z wilgocią i "dodatkami". "Przy okazji " masz bezpieczniej ;)
    No i kolejny argument za halogenami. Tylko że ja miałem taki remont, że
    mogłem sobie trochę "zaszaleć" z prądem i innymi sprawami (i tak nie
    zrobiłem wszystkiego, co powinienem, ale teraz to trochę za późno).

    Pozdrawiam

    DD