  • Data: 2013-07-22 18:49:46
    Temat: Re: swietlowka w lazience
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 22 Jul 2013 17:58:56 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Sól w zmiękczaczu nie powinna przedostawać się dalej. Sól służy
    >jedynie do regeneracji jonitu.

    Tez tak myslalem. Ale neistety, niewielka ilosc przedostaje sie.
    Dokonane byly pomiary. Zamowilem pomiary w firmie profesjonalnej. Na
    podstawie tych pomiarow zainstalowalem "reverse osmosis filter" na tej
    zmiekczonej wodzie.

    Zreszta, widac po tym jak sie ma niewielkie a swieze zadrapanie na
    skorze. Polanie woda z kranu szczypie jak cholera

    A.L.