  • Data: 2013-07-22 19:06:08
    Temat: Re: swietlowka w lazience
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości
    On Mon, 22 Jul 2013 17:58:56 +0200, RoMan Mandziejewicz

    >Tez tak myslalem. Ale neistety, niewielka ilosc przedostaje sie.

    Nawet nie wiem czy taka niewielka - patrze na opisy tych
    jonowymieniaczy i wychodzi mi ze jony Ca++ i Mg++ zastepuja jony Na+.
    Jakos nikt nie chce napisac aby Na+ byly zastepowane przez H+.

    Jony chlorkowe chyba nie sa zatrzymywane i dlatego woda zmiekczona nie
    jest slona.
    Bo do zupy slona bylaby w sam raz, ale do kawy czy herbaty niezbyt.

    >Dokonane byly pomiary. Zamowilem pomiary w firmie profesjonalnej. Na
    >podstawie tych pomiarow zainstalowalem "reverse osmosis filter" na
    >tej
    >zmiekczonej wodzie.

    Hm, nie wiem czy slusznie - sama RO powinna dac rade.

    J.