  • Data: 2013-07-23 00:31:17
    Temat: Re: swietlowka w lazience
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 22 Jul 2013 17:20:37 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    >To nie jest tak jak myślisz... Owszem, da radę, ale to kosztuje sporo aby
    >cały dom puszczać przez RO: po jasnego grzyba wodą z RO kibel spłukiwać?

    RO sluzy tylko i wylacznie do picia i gotowania. Wydajnosc filtru jest
    niewielka i do mycia by nie wystarczyl. Ten co mam ma dwa zbiorniki po
    100 litrow; zbiorniki napelniaja sie cala noc i musza wystarczyc na
    caly dzien.

    RO ma malutki kranik przy zlewozmywaku w kuchni

    RO sama by nei dala rady, poza tym taka RO zeby miala wydajnosc
    wystarczajaca do wszystkiego, kosztowalaby majatek

    A.L.