  • 31. Data: 2010-08-30 10:57:45
    Temat: Re: suzuki GSXR1000K5 - ogloszenie
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-08-30 12:52, AZ pisze:
    > Nie, na oczy nie widzialem idioty wiozacego deski snowboardowej na skuterze.

    No to po co się wtrącasz?
    Chciałeś błysnąć błyskotliwym komentarzem?
    To ci nie wyszło. Spróbuj na onecie.

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 32. Data: 2010-08-30 11:06:15
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-08-30 12:53, Jacot pisze:
    > A ci co zjezdzaja na butach?

    To nie są snowboarderzy. Dość logiczne, przyznasz chyba.

    > Na skucie to moze rzeczywiscie jest ekstrema.

    Nie jest, ale większość cwaniaczków jeżdżących litrowymi szlifierkami
    użyłaby do tego celu samochodu. A później chadzała po Krupówkach z deską
    w łapie, albo leżała na OIOM-ie.

    > Wiekszosc materialu do remontu chalupy przewiozlem kiedys na motorze,
    > w tem rury kanalizacyjne, wodociagowe, deski i takie tam, w odcinkach
    > nie mniejszych niz 2000 mm...

    Jak nie miałeś alternatywy w postaci samochodu, to szacun, ale mniejszy
    niż byłby w przypadku, gdybyś je woził motocyklem z powodu większej
    przyjemność z jazdy niż w puszcze.

    > Masz chyba kompleksy.

    Gdybym miał, to już dawno bym wymienił skuter na jakąś starą japonię.

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 33. Data: 2010-08-30 11:12:57
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-08-30 12:50, KJ Siła Słów pisze:

    > Kolejny skuters ktory mnie zdemaskowal.

    Tu nie ma co demaskować, bo że jesteś nadętym kabotynem, któremu mała
    kuśka mocno ciąży na psychice, to widać z daleka.

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 34. Data: 2010-08-30 11:31:55
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    woohoo pisze:

    > Tu nie ma co demaskować, bo że jesteś nadętym kabotynem, któremu mała
    > kuśka mocno ciąży na psychice, to widać z daleka.

    Milo pomyslec, ze gdzies na tym swiecie jest ktos kto doskonale rozumie
    moje problemy.

    KJ

  • 35. Data: 2010-08-30 11:38:43
    Od: n...@s...com

    On Mon, 30 Aug 2010 13:06:15 +0200, woohoo <2...@D...pl>
    wrote:

    >niż byłby w przypadku, gdybyś je woził motocyklem z powodu większej
    >przyjemność z jazdy niż w puszcze.

    Jazda 40km na skucie z deska snowboardowa sprawia Ci przyjemnosci ?
    To chyba SM jestes.

    >Gdybym miał, to już dawno bym wymienił skuter na jakąś starą japonię.

    a skuta skad masz ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 36. Data: 2010-08-30 12:00:14
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-30 13:38:43 +0200, n...@s...com said:

    CIACH!!!

    Chopaki, naprawdę chce się wam karmić tego zakompleksionego trolla?

    de Fresz

  • 37. Data: 2010-08-30 12:19:53
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-08-30 13:38, n...@s...com pisze:
    > Jazda 40km na skucie z deska snowboardowa sprawia Ci przyjemnosci ?
    > To chyba SM jestes.

    W wieku licealnym lubiłem jeździć nawet przy padającym śniegu.
    Teraz pewnie już by mi się nie chciało.

    > a skuta skad masz ?

    Jak to skąd? Od handlarza kupiłem jak miałem 16 lat i tylko kartę
    motorowerową. A że sporo w niego włożyłem pracy i pieniędzy, to szkoda
    mi go teraz sprzedawać. Poza tym sprawdza się przy dojazdach na uczelnię
    i ogólnie do jazdy po Krakowie, więc na razie nie mam potrzeby zamieniać
    go na pół litra.

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 38. Data: 2010-08-30 12:24:49
    Od: n...@s...com

    On Mon, 30 Aug 2010 14:19:53 +0200, woohoo <2...@D...pl>
    wrote:

    >W wieku licealnym lubiłem jeździć nawet przy padającym śniegu.

    Ale to niedawno bylo czy dawno i wtedy z nartami ?

    >Jak to skąd?

    o kraj produkcji/pochodzenia mi sie rozchodzilo.

    >i ogólnie do jazdy po Krakowie, więc na razie nie mam potrzeby zamieniać
    >go na pół litra.

    No przeciez pisalem ze jak nima litra to nie jedzie.

    pozdr
    newrom

  • 39. Data: 2010-08-30 12:28:07
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-08-30 14:00, de Fresz pisze:
    > Chopaki, naprawdę chce się wam karmić tego zakompleksionego trolla?

    Następny z przykrótką fajką?
    To, że mam inny światopogląd niż ty i nie boję się tego manifestować,
    znaczy od razu, że jestem trollem?
    Tu jest usenet i grupa dyskusyjna o motocyklach, a nie - jak mogło ci
    się wydawać - kółko wzajemnego obciągania.
    Jak nie masz nic do powiedzenia, to przenieś się na onet albo ścigacz.

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 40. Data: 2010-08-30 12:34:52
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-08-30 14:24, n...@s...com pisze:
    > Ale to niedawno bylo czy dawno i wtedy z nartami ?

    Czy dawno, to kwestia względna, ale raczej tak, bo jakieś 6 lat temu (7
    lat temu kupiłem skuter, rok później snowboard).

    > o kraj produkcji/pochodzenia mi sie rozchodzilo.

    Import z Italii (Malaguti F15).

    > No przeciez pisalem ze jak nima litra to nie jedzie.

    Na samym początku, po przesiadce z roweru, wydawało mi się, że jeździ.
    Dopiero po jakimś czasie zauważyłem, że wcale nie jeździ, a ledwie się
    toczy. No ale dotaczałem się nim już po 200 km w jedną stronę na
    przykładowy Motor Bike Show i żyję. :)

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"