  • 21. Data: 2010-08-29 16:21:12
    Temat: Re: suzuki GSXR1000K5 - ogloszenie
    Od: n...@s...com

    On Sun, 29 Aug 2010 03:55:16 +0200, woohoo <2...@D...pl>
    wrote:

    > czyni dopiero litr między nogami

    Jak nima litra to nie jedzie.

    >Wśród snowboarderów, do których należę od dłuższego czasu,

    To moze kup narty ?

    >panuje pogląd, że snowboarding to nie sport, lecz styl życia.

    Born tu rajda!

    >którzy się lubią przechadzać po Krupówkach ze sprzętem w łapie wartym 5kpln.

    A to nie o to chodzi w sportach zimowych ?

    >wystarczająco dobitnie udowodniłeś, żeś miętka pizda, której motocykl
    >służy do przedłużania.

    Chyba poszerzania skoro pizda, tak?

    pozdrawiam
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 22. Data: 2010-08-29 18:01:49
    Od: Arni <a...@n...spam>

    n...@s...com pisze:

    > Chyba poszerzania skoro pizda, tak?

    a to nie chodzi o to, zeby była wąska ?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 23. Data: 2010-08-30 05:48:43
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    woohoo pisze:

    > I taka mała historyjka, która może dać ci do myślenia: po zakup deski
    > wraz z butami i wiązaniami pojechałem skuterem do miasta oddalonego o 40
    > km. Sprzęt kupiłem i przewiozłem skuterem.

    http://www.roadtransport.com/blogs/big-lorry-blog/in
    %20the%20fast%20lane%20%26%20fully%20loaded!!.jpg

    zmien se nick na China Hero of scoot, co ?

    KJ

  • 24. Data: 2010-08-30 07:06:39
    Od: Punge <r...@g...com>

    Zajebista jest ta grupa :D
    ---
    KnuR1

  • 25. Data: 2010-08-30 08:22:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-08-29, woohoo <2...@D...pl> wrote:
    > I taka mała historyjka, która może dać ci do myślenia: po zakup deski
    > wraz z butami i wiązaniami pojechałem skuterem do miasta oddalonego o 40
    > km. Sprzęt kupiłem i przewiozłem skuterem. Odpowiedz sobie na pytanie,
    > czy starczyłoby ci jaj na taką przejażdżkę z deską długości 155 cm, czy
    > może pojechałbyś samochodem?

    Zaloze sie ze nikt z tej grupy nie podjal by sie takiego wyzwania -
    pojechac skuterem do miasta oddalonego o 40 km! Szacun...

    PS. Nie rob z siebie posmiewiska :-)
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2010-08-30 10:11:56
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-08-30 10:22, AZ pisze:
    > Zaloze sie ze nikt z tej grupy nie podjal by sie takiego wyzwania -
    > pojechac skuterem do miasta oddalonego o 40 km! Szacun...

    Jesteś niepełnosprytny umysłowo, czy nigdy deski snowboardowej na oczy
    nie widziałeś?
    Jak podjedziesz, to ci zapakuję jedną na twojego Strapona 1200 i się
    wspólnie pośmiejemy.

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 27. Data: 2010-08-30 10:21:10
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-08-30 07:48, KJ Siła Słów pisze:
    > http://www.roadtransport.com/blogs/big-lorry-blog/
    > zmien se nick na China Hero of scoot, co ?

    To w końcu siła słów, czy siła zasobów globalnej wioski?
    Grasz tu rolę o-mój-boże-bóg-wie-jakiego-przezajebistego precla, a twoje
    riposty stoją na poziomie przeciętnie bystrego gimnazjalisty.
    Zmień nicka na KJ Siła Sraczki - będzie bardziej adekwatny do twojej
    radosnej twórczości.

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 28. Data: 2010-08-30 10:50:53
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    woohoo pisze:

    > Grasz tu rolę o-mój-boże-bóg-wie-jakiego-przezajebistego precla

    Kolejny skuters ktory mnie zdemaskowal.

    Po AL i takim jednym specem od jezdzenia lewym pasem to juz trzeci.
    Pora sie zrzeszyc i zlozyc zbiorowy pozew o obraze godnosci skutersa.

    KJ

  • 29. Data: 2010-08-30 10:52:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-08-30, woohoo <2...@D...pl> wrote:

    > Jesteś niepełnosprytny umysłowo, czy nigdy deski snowboardowej na oczy
    > nie widziałeś?
    Nie, na oczy nie widzialem idioty wiozacego deski snowboardowej na skuterze.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2010-08-30 10:53:29
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    woohoo <2...@D...pl> wrote:

    >i tanie ubrania. A wśród takich na tanim, czasami już zabytkowym
    >sprzęcie, można znaleźć gości, którzy wymiatają sto razy lepiej niż ci,
    >którzy się lubią przechadzać po Krupówkach ze sprzętem w łapie wartym 5kpln.

    A ci co zjezdzaja na butach?

    >czy starczyłoby ci jaj na taką przejażdżkę z deską długości 155 cm,

    Na skucie to moze rzeczywiscie jest ekstrema.
    Wiekszosc materialu do remontu chalupy przewiozlem kiedys na motorze,
    w tem rury kanalizacyjne, wodociagowe, deski i takie tam, w odcinkach
    nie mniejszych niz 2000 mm...

    >Uznaj to za pytanie retoryczne, bo swoją ostatnią wypowiedzią
    >wystarczająco dobitnie udowodniłeś, żeś miętka pizda, której motocykl
    >służy do przedłużania.

    Masz chyba kompleksy.

    --
    Pozdrowionka