  • 41. Data: 2010-08-30 12:57:03
    Temat: Re: suzuki GSXR1000K5 - ogloszenie
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-30 14:28:07 +0200, woohoo <2...@D...pl> said:

    > Następny z przykrótką fajką?

    Tey, mówiłem coś do ciebie szczylu?

    > To, że mam inny światopogląd niż ty i nie boję się tego manifestować,
    > znaczy od razu, że jestem trollem?
    > Tu jest usenet i grupa dyskusyjna o motocyklach, a nie - jak mogło ci
    > się wydawać - kółko wzajemnego obciągania.

    No właśnie ciulu, o motocyklach, nie o twoich żałosnych problemach z
    erekcją i wyrywaniu chłopaków, których projekcją obdarzasz wszystkich w
    koło. A jeśli już o usenecie mowa, to słyszałeś drogi trollu o
    netykiecie? Polecam zwłaszcza ustępy o pisaniu na temat oraz
    wycieczkach osobistych, a przedewszystkim o trollingu. fascynująca
    lektura.

    > Jak nie masz nic do powiedzenia, to przenieś się na onet albo ścigacz.

    Pendzę. A tymczasem kmiotku won do wora.

    de Fresz

  • 42. Data: 2010-08-30 17:20:08
    Od: siinski <j...@g...com>

    Zajebista ta grupa-dawno się tak nie uśmiałem:))
    Pozdro

  • 43. Data: 2010-09-01 12:30:56
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 30 Sie, 14:19, woohoo <2...@D...pl> wrote:

    > motorowerową. A że sporo w niego włożyłem pracy i pieniędzy, to szkoda
    > mi go teraz sprzedawać. Poza tym sprawdza się przy dojazdach na uczelnię
    > i ogólnie do jazdy po Krakowie, więc na razie nie mam potrzeby zamieniać
    > go na pół litra.

    Amil, Newrom krajan Wam się znalazł z miasta smoka. Tak się coś
    domyślałam po sposobie wypowiedzi, ale ten wkład pracy i pieniędzy
    mnie ostatecznie przekonał. Ostatnio rzadko tu zaglądam i widzę że
    mamy kogo karmić :)

    ps. na pól litra nie ma sensu bo sobie tylko smaka narobisz a się nie
    nawalisz, zostań na dowozowym.
    ps2. wtrącam się dlatego że lubię i jestem z ekipy wzajemnej
    adoracji, co automatycznie daje mi prawo do wtrącania się w każdym
    wątku i na każdy temat!
    ps3. uwierz że nie chcesz :)

    pozdrawiam
    Mika
    z miotłą

  • 44. Data: 2010-09-01 12:48:18
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-09-01 14:30, Mika pisze:
    > ps2. wtrącam się dlatego że lubię i jestem z ekipy wzajemnej
    > adoracji, co automatycznie daje mi prawo do wtrącania się w każdym
    > wątku i na każdy temat!

    Każdy ma do tego prawo, ale nie każdy powinien.
    Ty nie wniosłaś do tego tematu ZUPEŁNIE NICZEGO,
    twój post nie ma nawet najmniejszego pierwiastka flejmogennego,
    więc mogłaś sobie darować wysłowienie i wysłanie w świat swoich myśli.
    No ale jak chcesz - próbuj dalej, może w końcu się uda.

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 45. Data: 2010-09-01 13:51:49
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "woohoo"

    > Ty nie wniosłaś do tego tematu ZUPEŁNIE NICZEGO,
    > twój post nie ma nawet najmniejszego pierwiastka flejmogennego,

    jak nie, jak tak - to co niby jest?

    --
    ania

  • 46. Data: 2010-09-01 15:59:18
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 1 Wrz, 15:51, "ania" <a...@t...kropka.pl> wrote:
    > Użytkownik "woohoo"

    > jak nie, jak tak - to co niby jest?
    Anula
    Za krótka forma, mógł nie załapać.
    Kreci mnie jak facet używa w tekście środki stylistyczne, wolę jednak
    jeśli jest to bardziej naukowe niż zasięgnięte z żargonu, ale nie
    spodziewając się za wiele, przynajmniej się nie zawiodłam.

    pozdro
    ****
    Mika
    z mietłą

  • 47. Data: 2010-09-01 16:36:40
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-09-01 17:59, Mika pisze:
    > Kreci mnie jak facet używa w tekście środki stylistyczne,

    Dopełniacz. Albo 'środków stylistycznych', albo 'stosuje' zamiast 'używa'.

    > wolę jednak jeśli jest to bardziej naukowe niż zasięgnięte z żargonu,

    Miałem taki przedmiot jak 'stylistyka i kultura języka'.
    Niestety (lub raczej: na szczęście) uczono nas na nim wyłącznie
    poprawności i kreatywności stylistycznej. Ukulturalniania nam oszczędzono.

    > ale nie spodziewając się za wiele, przynajmniej się nie zawiodłam.

    Atocipech.

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 48. Data: 2010-09-01 18:35:54
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Aug 30, 2:34 pm, woohoo <2...@D...pl> wrote:

    > Czy dawno, to kwestia względna, ale raczej tak, bo jakieś 6 lat temu (7
    > lat temu kupiłem skuter, rok później snowboard).

    > Import z Italii (Malaguti F15).

    > Na samym początku, po przesiadce z roweru, wydawało mi się, że jeździ.
    > Dopiero po jakimś czasie zauważyłem, że wcale nie jeździ, a ledwie się
    > toczy. No ale dotaczałem się nim już po 200 km w jedną stronę na
    > przykładowy Motor Bike Show i żyję. :)

    Dzieki buntownikom swiat nie tetryczeje. Pietrowe inwektywy oceniam
    duzo wyzej, niz mizerniutkie pare slow o sobie. Sumarycznie jednak
    fajny jestes. Kompleksu "pinionszkow" prawie nie widac. Najlepiej go
    zamaskujesz gdy kompletnie przestaniesz o tym wspominac.
    No i nie przejmuj sie - kiedys przytyjesz, troche wylysiejesz, ale za
    to mniej bedziesz musial liczyc sie z groszem. Moze tez uslyszysz o
    kulturze, tej osobistej. Polecam.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef

  • 49. Data: 2010-09-01 18:42:50
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał w wiadomości
    > Ukulturalniania nam oszczędzono.

    I to niestety widac,

    Sorry, nie wytrzymalem ale daj juz sobie spokoj i sie nie pograzaj bardziej.
    A 180 postow to zaden wynik jesli sa takie jak te wyzej.
    Jesli masz pisac w ten sposob to sobie daruj.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 50. Data: 2010-09-01 19:09:21
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-09-01 20:42, Bartłomiej Kacprzak pisze:
    > I to niestety widac,

    Cieszy mnie to, bo nie jestem tu od wazelinowania kulek w łożyskach
    twojego motocykla.

    > Sorry, nie wytrzymalem ale daj juz sobie spokoj i sie nie pograzaj bardziej.

    Wiesz jak bardzo mi zależy na pozytywnym wizerunku?
    Nie bardzo. Ni trochę.
    I nie będę zmieniał swojego stylu wypowiadania się tylko dlatego, że
    komuś się nie podoba.
    Masz z tym problem? Użyj KF-a.

    > A 180 postow to zaden wynik jesli sa takie jak te wyzej.

    180 postów to żaden wynik. Racja.
    Ale 5 lat i 180 postów to lepszy wynik niż milion postów w 1 rok.

    > Jesli masz pisac w ten sposob to sobie daruj.

    Nie jestem i nie piszę tu dla ciebie.
    No chyba, że jesteś dyrektorem jakiegoś mass medium i masz ciekawy
    wakat, to podeślij na priva konkrety. Jak mi się spodobają, to za 10
    miesięcy będziesz mógł mi dyktować co, gdzie i jak mam pisać.

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"