  • 1. Data: 2010-08-26 17:44:41
    Temat: TT600 (TT 600). koła. gdzie? jakie?
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Witam,
    Szukam kół do TT600 (96r). Allegro przeszukane pod tym kątem znajduje
    zaledwie jedną aukcję (do rocznika 92). Moje pytanie to:
    Czy będą pasowały koła może od jakiegoś innego moto? Da się w tym
    temacie coś sensownego zaimrowizować? (tak, żeby możnabyło potem bez
    obaw jeździć)

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 2. Data: 2010-08-27 07:10:28
    Temat: Re: TT600 (TT 600). koła. gdzie? jakie?
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    nalesnik napisał(a):
> [...]
    > Czy będą pasowały koła może od jakiegoś innego moto? Da się w tym
    > temacie coś sensownego zaimrowizować? (tak, żeby możnabyło potem bez

    Duze szanse ze od XT z odpowiedniego rocznika.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 3. Data: 2010-08-27 19:39:45
    Od: "Bogdann" <p...@p...onet.pl>

    Hej

    Od XT nie będą pasować, bo tylne koło jest 17calowe, a w TTce jest 18calowe.
    W KTM Lc4 rozmiarowo pasują (21 cali przód, 18 tył), ale nie wiem, jak z
    szerokością.

    pzdr
    Bogdan