  • Data: 2010-01-18 21:29:25
    Temat: Re: superheterodyna FM z MT 12/84
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sławomir Szczyrba pisze:

    > Możesz spokojnie zastosować gotową głowicę UKF do jakiegoś radia (pod
    > warunkiem że wiesz która noga która ;)

    Czyli na przykład takie maleństwo też się nada?
    http://sklep.avt.pl/p/pl/48842/glowica+ukf+88-108mhz
    ++avt2469.html
    Nie będę musiał wprowadzać żadnych zmian do części z torem p.cz. i
    wzmacniaczem m.cz.?

    > Przypomniałeś mi dawne lata, gdy do odkupionych na szrocie głowic
    > montowałem pcz kolejno na 1242, 1244, 1245 i 1200...

    BTW pamiętasz może jakie były efekty? Czy między poszczególnymi układami
    z tej rodziny istnieją jakieś szczególne różnice? Pomijam rzecz jasna
    kwestie oczywiste, jak obecność czy też brak detektora FM.