  • Data: 2010-01-19 08:46:34
    Temat: Re: superheterodyna FM z MT 12/84
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night> szukaj wiadomości tego autora

    Ave Atlantis! Morituri te salutant!

    > Czyli na przykład takie maleństwo też się nada?
    > http://sklep.avt.pl/p/pl/48842/glowica+ukf+88-108mhz
    ++avt2469.html
    > Nie będę musiał wprowadzać żadnych zmian do części z torem p.cz. i
    > wzmacniaczem m.cz.?

    Moim zdaniem idealna. 'Moja' miała strojenie 0-33V. Masakra :)

    > BTW pamiętasz może jakie były efekty? Czy między poszczególnymi układami
    > z tej rodziny istnieją jakieś szczególne różnice? Pomijam rzecz jasna
    > kwestie oczywiste, jak obecność czy też brak detektora FM.

    Efekty - wszystkie działały :)
    1242 był najprostszy w montażu - scalak, filtr i cztery części.
    1244 praktycznie 1245, ale zamiast filtra ceramicznego jest 7x7.
    1245 był najprzyjemniejszy w uruchamianiu - zero cewek, tylko dostroić
    wyjście głowicy.
    1200 był moim ulubionym - najbardziej skomplikowany układ, ale za to
    najlepiej działający ARCz/ARW (z tych które montowałem :)

    Jeśli miałbym któreś polecić, to 1245 na poczatek, a potem 1200.

    Sławek
    --
    ________ Oh, I'm a sysadmin and I'm OK
    _/ __/ __/ I grep all night and I chown all day...