  • Data: 2010-01-18 21:24:28
    Temat: Re: superheterodyna FM z MT 12/84
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    TERRANova pisze:

    > Nie chce nikogo obrazac ani sie chwalic ale wlasnie ten "rozbudowany" tuner
    > zbudowalem w owczesnych czasach kiedy mialem dokladnie 15 lat i nie mialem
    > wielkiego doswiadczenia w budowaniu ukladow bo i w jaki sposob wtedy mozna
    > bylo je zdobyc.

    Źle mnie zrozumiałeś. Ja nie twierdzę, że ten projekt jest jakoś
    specjalnie skomplikowany i ja go nie pojmuję. Wyznaje jedynie zasadę, że
    powinno zaczynać się od rozwiązań prostszych i stopniowo wspinać się do
    góry. Jakimś specjalnym nowicjuszem nie jestem - radiem też bawiłem się
    jako dzieciak, tak około dwunastoletni. Składałem wtedy proste
    odbiorniczki o bezpośrednim wzmocnieniu, refleksowe itp. (na samym
    początku także detektorowe). Przeważnie działały. ;)
    Teraz powoli wracam do tego hobby, także jako zupełny amator. Moje
    "główne" wykształcenie poszło w stronę dziedziny bardzo odległej od
    elektroniki. Niemniej na razie wygląda na to, że pamiętam jak się
    nawijało cewki i lutowało.