  • 31. Data: 2011-01-25 06:36:29
    Temat: Re: suka statystyka
    Od: Glub <g...@g...com>

    Wojtas <w...@g...com> wrote:

    > Mam tylko 30 lat, ale odpowiem ...
    > Nikle zainteresowanie grupa pl.rec.motocykle bierze sie z tego, ze
    > jest to grupa zamknieta, hermetyczna, wrecz nieprzyjazna dla nowych
    > uzytkownikow.
    > Mnostwo tu osobistych wycieczek, kolesiostwa, slodkiego pierdzenia
    > znajomkow - te punkty dla osob "trzecich" sa wybitnie nudne, a czesto
    > tez bardzo nieprzyjemne.

    To jest specyfika grup w ktorej ludzie znaja sie od dawna i medium nie ma
    tu nic do rzeczy:
    Usenet, webforum...
    --
    Glub

  • 32. Data: 2011-01-25 06:59:50
    Od: Odys <o...@t...pl>

    > Mam tylko 30 lat, ale odpowiem ...
    > Nikle zainteresowanie grupa pl.rec.motocykle bierze sie z tego, ze
    > jest to grupa zamknieta, hermetyczna, wrecz nieprzyjazna dla nowych
    > uzytkownikow.

    nie zgodzę się z tym.. dla chcącego nie jest to grupa zamknieta

    > Mnostwo tu osobistych wycieczek, kolesiostwa, slodkiego pierdzenia
    > znajomkow - te punkty dla osob "trzecich" sa wybitnie nudne, a czesto
    > tez bardzo nieprzyjemne.

    jak wchodzisz do pokoju gdzie nikogo nie znasz to zapewniam cie nikt
    nie rzuci ci sie witac cie serdecznie i stawaic piwo...ale jak piszesz
    ponizej ze zagladasz tutaj od 7 lat to dziwi mnie ze jeszcze nikogo
    nie znasz...

    > pl.rec.motocykle juz dawno przestala byc przyjazna grupa, na ktorej
    > ludzie pomagaja sobie wzajemnie - zamiast tego stala sie podworkiem
    > grupki osob, na ktorym jeden przed drugim sie popisuje, zrazajac tylko
    > do grupy kolejne osoby wypowiadajace sie na niej czy tez tylko
    > czytajace ..
    > Nie ma tu rozwiniecia konstruktywnych watkow czy pytan - na nie malo
    > kto odpowiada (jesli w ogole odpowiada) - zrobiliscie po prostu z tej
    > grupy jakis prywatny czat.

    :) jak zauwzył Piernik 90% odpowiedzi jest tu zapisane, wystarczy
    poszukac.. ale młodym sie nie chce bo chca miec wszystko na talerzu

    > Potraficie zjechac zupelnie rozsadne pytania, na ktore odpowiedzi
    > pytajacy nie znajdzie sie w archiwum - i to tylko przez dopisek
    > "scigacz.pl" na koncu.
    > Nie traktujecie nowych uzytkownikow (niezaleznie czy z usenetu, czy ze
    > scigacza) jak cos, co wplywa pozytywnie na rozwoj grupy, wolicie stac
    > we wlasnym bagnie i czuc sie bardzo wazni i smieszni - chociaz tacy
    > nie jestescie.

    jakos nie zauważyłem zeby ktoś ze starszyzny ( czyt. starych
    bywalców ) mówił ze jest lepszy od kogoś innego oczywiście wyłączjac
    mnie bo to ja jestem najlepszy.

    > Czytuje grupe od mniej wiecej 7 lat - w tym czasie widzialem wiele
    > rozstan z grupa osob, ktore mialy cos sensownego do powiedzenia -
    > zrazonych dokladnie tym, o czym napisalem powyzej. Nie jest tak?
    > I jak to na pl.rec.motocykle - zaraz padna hasla wysmiewajace czy
    > krytykujace moja wypowiedz - a nikt pewnie nie zastanowi sie czy nie
    > mam racji, czy to nie jest problem i czy sami nie zabijacie po prostu
    > fajnej grupy, ktora pl.rec.motocykle kiedys bylo ...
    > Tak niestety jest ... zadufanie w sobie wielu piszacych tu osob
    > sprawia, ze jedni odchodza, a kolejni nie przychodza

    Zacznij bywac na imprezach to zmienisz zdanie, wystarczy chciec, bo
    ludzie mowia kiedy i jaka impreza bedzie, poza tym zwsze mozesz
    zapytac gdzie i kiedy pojechac.. :)), niektorych imprez nie
    znajdziesz w kalendarzu Śwaita Motocykli...

    Zapewniam cie ze jak przyjedziesz na impreze i bedziesz sie normalnie
    zachowywał to nikt ci złego słowa nie powie a nawet zaniosa cie do
    łózka jak nogi dmowia posłuszeństwa...ale to trzeba bywać na imrezach

    Nasze preclowe imprezy nie sa zlotami ogolnymi ale nie mozna
    powiedziec tez ze sa imprezami zamknietymi, to czy dobrze sie bawisz
    na takiej imprezie zalezy od ciebie samego, bo jak bedziesz siedzial z
    boku i z nikim nie pogadasz to pewnie ze bedzie nudno.

    Jak by co to zapraszam na Zlot Piernikow w majowy łykend www.piernikow.regiony.pl

    Odys

    XLH 883 ( Grupa Lublin )

  • 33. Data: 2011-01-25 18:32:00
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-01-24 10:10, Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:

    > Nie pytaj, bo możesz dopytać. Nie każdy to dzielnie znosi.

    Ale przeciez on juz tam byl

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 34. Data: 2011-01-25 18:44:28
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-01-24 11:45, Wojtas pisze:

    > Nie sprzeczam się - pewnie masz sto procent racji - ale niestety wciąż
    > prawdziwe są dwa punkty:
    >
    > 1) kiedyś na pl.rec.motocykle tak nie było i ludzie z chęcią tu
    > zaglądali (nie tylko "kolesie") ...
    >
    > 2) punkt pierwszy jest powodem odejścia z grupy _również_ wielu
    > wartościowych użytkowników
    >
    > Statystyki wyglądają paskudnie, spadek w stosunku do 'najlepszych lat'
    > jest nawet 4-krotny, a motocykli na ulicach przybyło ...

    A nie uwazasz ze odejscie "starych" wiaze sie z tym ze "nowi" zarzucali
    im/nam wlasnie kolesiostwo i hermetycznosc.

    Wg mnie, "nowi" nie umieja z tym miejscem zrobic tego, co robili starzy.
    Kiedys to byla grupa znajomych i kazdy nowy na imprezie (bo nowi
    jezdzili na imprezy) byl witany milo i przyjemnie. Sam pamietam jak mnie
    po raz pierwszy witali "obce" dla mnie "byty wirtualne" zapewniajac mi -
    "obcemu bytowi" - wikt i opierunek w trakcie mojej objazdowki po Polsce
    w 2000 roku. Grupa Poludnie, z Zapkiem, Reksiem, potem łódź - meta i
    imprezka u Zbiga, Tam poznałem Rogala, Judge Dreda, Skrzypka. Wspolna
    wyprawa do Wawy i kawalek podłogi u Czerniaka.

    Nowe "byty" co tu zawitaly pozniej nie potrafily tego zrozumiec, nie
    pojawialy sie na imprezach, zarzucaly nam - tzw "starym" - ze rozmawiamy
    nie tylko o motocyklach. To dlatego powstaly faktycznie hermetyczne
    grupy mailingowe i pozegnanie z pl.rec.motocykle Przynajmniej z jej
    sympatyczniejsza strona.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 35. Data: 2011-01-25 19:26:19
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie tylko o motocyklach. To dlatego powstaly faktycznie hermetyczne grupy
    > mailingowe i pozegnanie z pl.rec.motocykle Przynajmniej z jej
    Ze szkoda dla onej.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 36. Data: 2011-01-25 20:03:08
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2011-01-25 19:32, Piotr May pisze:

    > Ale przeciez on juz tam byl

    I zwiał. Chyba chciał gadać o motocyklach ...
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 37. Data: 2011-01-25 20:05:50
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2011-01-25 20:26, Bartek Kacprzak pisze:
    > Użytkownik "Piotr May"<p...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Ze szkoda dla onej.>

    Zaręczam Ci, nie chciałbyś 200 maili dziennie o sprawach ... hmmm.
    różnych ;) na bądź co bądź tematycznej grupie usenetowej. A te 200 to
    jak mamy słaby dzień ...

  • 38. Data: 2011-01-25 20:35:53
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

> [...]

    > Zbiga, Tam poznałem Rogala, Judge Dreda, Skrzypka. Wspolna wyprawa do Wawy

    Tak? Wikt i opierunek? Spróbuj teraz "zaprzyjaznic" sie z bytami wirtualnymi
    przez neta i wybrać na wspólną imprezę. Good luck! Przez 10lat w Polszy
    towarzystwo się zmieniło. Inną sprawą jst to, kto dziś jeździ motocyklem, a
    kto 10 lat temu. Jedna dekada to sporo.

    Grupa umarła śmiercią naturalną, tak jak umiera cały usenet, który w
    większości wypełniają "pierniki", będący z nim od początku.
    Sprawa pierwsza: błyskotki. Młodsi wolą kolorowe fora. Tematyczne. Dzisiaj
    każdy model motocykla ma swoje forume. Trampek ma swoje. Afryka swoje. Erłan
    tak samo. Nawet stary FJut.
    Sprawa druga: funkcjonalność. Kiedyś podłączyli Was do sikacza.pl. Forum
    łatwiej się przegląda przez przeglądarkę. Nie udało mi się osiągnąć w IE czy
    innym FF takiej funkcjonalności przy przeglądaniu i pisaniu do usenetu jak w
    tłuku. Dostęp do usenetu nie jest też anonimowy - wymagane jest konto na
    serwerze, który nas wpuści na niusy. Do tego istnieje potrzeba zagłebiania
    się w tajniki konfiguracji czytnika.
    Sprawa trzecia: przyzwolenie na głupotę. Co jak co, ale w usenecie netykieta
    jest w miarę przestrzegana. Usenet obecnie jest dla mnie ostatnim bastionem
    (w miarę) poprawnej polszczyzny w internecie. 75% wypowiedzi na forumach, to
    zdania zaczynane małą literą.
    Sprawa ostatnia: zgon. Z usenetem znam się od pi*oko 7 lat. Czytam kilka
    grup, m.in.tę. Przytłaczającą ilość prywaty obserwuję nie tylko tu, ale
    wszędzie tam gdzie tematy do rozmów skończyły się, a nikt nowy nie zagląda.
    A kiedy już zajrzy i widzi co jest grane, to spieprza, bo nie ma z kim i o
    czym gadać. To tak jak w rzeczywistości - jak nie ma o czym gadać, to
    rozmawia się o pogodzie.

    --
    ARQ
    transalp

  • 39. Data: 2011-01-25 20:45:58
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    W dniu 25.01.2011 19:32, Piotr May pisze:

    > Ale przeciez on juz tam byl

    Sam widzisz. Nie zniósł dzielnie.

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.chujwi.co <- prestiż dla mas

  • 40. Data: 2011-01-25 21:29:16
    Od: Jarosław Zawiła <j...@p...onet.pl>

    > I zwiał. Chyba chciał gadać o motocyklach ...

    Nie zwial in o mial trudnosci obiektywne. Wlasnie probuje sobie
    przypomniec droge powrotna.
    --
    jarek67