  • 21. Data: 2011-01-24 10:51:04
    Temat: Re: suka statystyka
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Wojtas" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5a6ed127-1391-40a3-bba8-4a1584a093fb@j7g2000vbb
    .googlegroups.com...

    > 2) punkt pierwszy jest powodem odejścia z grupy _również_ wielu
    > wartościowych użytkowników

    Nie martw się, nie odejdę:-)

    --
    Grzybol

  • 22. Data: 2011-01-24 12:04:32
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Wojtas" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >1) kiedyś na pl.rec.motocykle tak nie było i ludzie z chęcią tu
    >zaglądali (nie tylko "kolesie") ...

    kiedys to ruch generowali kolesie czyli stali bywalcy imprez grupowych :-)))
    Były takie czasy ze zloty grupowe były latem prawie co weekend :-)

    b.

  • 23. Data: 2011-01-24 12:10:53
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 24 Sty, 13:04, Budyń <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > kiedys to ruch generowali kolesie czyli stali bywalcy imprez grupowych :-)))
    > Były takie czasy ze zloty grupowe były latem prawie co weekend :-)

    Czyli zgadzasz sie z Wojtasem?
    IMO 100 % racji ma.

  • 24. Data: 2011-01-24 12:25:57
    Od: duddits <d...@N...pl>

    On 24.01.2011 13:10, Bartek Kacprzak wrote:
    > IMO 100 % racji ma.

    Też tak uważam.
    Grupę czytuję co prawda regularnie od jakiegoś półtora roku, ale to
    wystarczy by zaobserwować wszystkie te sytuacje, o których Wojtas wspomina.

    --
    duddits

  • 25. Data: 2011-01-24 12:30:02
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 24.01.2011 Wojtas <w...@g...com> napisał/a:
> [...]

    Pojawiły się fora, Web 2.0, awatry 3D, itp. Juznet nie jest już
    jedynym ogólnie dostępnym miejscem gdzie można się wirtualnie
    polansować. W dodatku przez ponad 20 lat funkcjonowania, Juznet
    nie dorobił się hierarchii userów, statusów, wbudowanego PW, o czacie
    czy możliwości zostania lokalnym modem, nie wspominając. Zresztą gdy
    już można założyć sobie własną grupę na fb, Gg, czy darmowym
    automacie do forów, to zabawa w Juznet jest tylko dla
    niereformowalnych pierdzieli lub aspołecznych społecznościowo
    psychopatów.

    To właśnie dlatego wszystkie wybitne jednostki wybierają "like it"
    zamiast emanującego negatywną energią "plonk" czy zwykłego
    "pierdol się".

    > Mam tylko 30 lat, ale odpowiem ...

    No właśnie, dla Ciebie jeszcze może jest szansa. Zamiast marnować czas
    w Juznecie, popracuj nad awatarem i zarejestruj się się na jakimś
    poważnym forum, a najlepiej kilku na raz.

    A w miarę poważnie:
    Usenet jest jedyną powszechnie i wolno dostępną usługą sieciową, która
    przetrwała w pozbawionej hierarchii, nadzoru i kontroli formie tyle
    lat. Oznacza to między innymi, że może tu bez żadnej kontroli pisać
    każdy głupek. Jednak jest to tylko jedna ze znanych społecznych
    implikacji implementacji protokołu NNTP. Wszystkie pozostałe sprawiają
    że narzekanie na Usenet jest warte tyle co narzekanie na wyniki
    wyborów. Web3.0 oferuje nowy lepszy moderowany i inteligentnie
    dostosowany do twoich potrzeb internet, komu to bardziej pasuje
    niech się zarejestruje.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 26. Data: 2011-01-24 12:48:56
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-01-24 11:25, Wojtas pisze:

    > Mnostwo tu osobistych wycieczek, kolesiostwa, slodkiego pierdzenia
    > znajomkow - te punkty dla osob "trzecich" sa wybitnie nudne, a czesto
    > tez bardzo nieprzyjemne.

    Masz racje w calosci swojego posta.

    Tyle ze taki los byl przesadzony od chwili powstania tej grupy i nawet
    gdyby JR nie zrezygnowal z tepienia spamu to tez by sie tak skonczylo.
    Takie sa prawa spolecznej dynamiki.

    Tak tylko tlumacze zeby nie bylo ze precle to grupa ludzi jakos
    szczegolnie dysfunkcyjnych czy innych mutantow.

    KJ

  • 27. Data: 2011-01-24 17:48:16
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Wojtas wrote:

> [...]
    > zrazonych dokladnie tym, o czym napisalem powyzej. Nie jest tak?
    > I jak to na pl.rec.motocykle - zaraz padna hasla wysmiewajace czy
    > krytykujace moja wypowiedz - a nikt pewnie nie zastanowi sie czy nie
    > mam racji, czy to nie jest problem i czy sami nie zabijacie po prostu
    > fajnej grupy, ktora pl.rec.motocykle kiedys bylo ...
    > Tak niestety jest ... zadufanie w sobie wielu piszacych tu osob
    > sprawia, ze jedni odchodza, a kolejni nie przychodza - i to odbija sie
    > w statystykach. Przykre, ale prawdziwe (czego i tak pewnie nie

    Jezu, drugi kocyk. Jakby jednego bylo malo.
    K.

  • 28. Data: 2011-01-24 18:22:42
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    On 23 Sty, 18:45, Budyń <b...@g...pl> wrote:
    > Dla młodych to forum jest kiepskie bo
    > nie mozna wklejac śmiesznych obrazków i nie jest kolorowe - no to piszą tam
    > gdzie te forumy sa ładniejsze.

    Minimalizm w przekazywaniu tresci jest ok - np. lepiej sprawdza sie
    przy czytaniu grupy na urzadzeniach mobilnych. Co odstrasza? Przede
    wszystkim grupa nie jest moderowana = nieustanne offtopy, osobiste
    wycieczki i bezsensowne klotnie przy niemal kazdym watku. Dla
    niektorych to smaczek, dla innych - uciazliwosc. Nie zgadzam sie, ze
    grupa jest bardzo hermetyczna. Nigdy ze swojej strony z czyms takim
    sie tu nie spotkalem, ani piszac posty, ani w realu. Wystarczylo sie
    ladnie przywitac i przestrzegac tzw. netykiety.

    Pozdro,
    --
    Lukasz
    Transalp XL650V, WAW

  • 29. Data: 2011-01-24 19:31:00
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Piotr May napisał(a):

    > Jarek, My jestesmy. Ale nie tu.

    Masz odpowiedz.
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 30. Data: 2011-01-24 20:53:51
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-01-24 19:22, LukeB pisze:

> [...]
    > wszystkim grupa nie jest moderowana = nieustanne offtopy, osobiste
    > wycieczki i bezsensowne klotnie przy niemal kazdym watku.

    Brawo Baranku! ;) Powiedz jeszcze wierszyk i będzie konkretnie i na
    temat! ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175