  • 41. Data: 2011-01-26 08:57:16
    Temat: Re: suka statystyka
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    Magic wrote:

    > Zaręczam Ci, nie chciałbyś 200 maili dziennie o sprawach ... hmmm.
    > różnych ;) na bądź co bądź tematycznej grupie usenetowej. A te 200 to
    > jak mamy słaby dzień ...

    Dokladnie
    Po kazdym weekendzie mam dobry 1000 postow do przjerzenia...

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto

  • 42. Data: 2011-01-26 08:59:58
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    kocyk wrote:
> [...]

    [ciach]
    > Jezu, drugi kocyk. Jakby jednego bylo malo.
    > K.

    ROTFL!

  • 43. Data: 2011-01-26 11:41:38
    Od: Odys <o...@t...pl>

    ale tu nudno..
    ..i większość zdań zaczyna się mała literą

    Odys

    XLH 883 (Grupa Lublin)

  • 44. Data: 2011-01-26 15:28:48
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    W dniu 1/26/11 9:57 AM, Pryzmat pisze:

    Hej

    > Dokladnie
    > Po kazdym weekendzie mam dobry 1000 postow do przjerzenia...

    I to mnie najbardziej odstrasza od zaglądania tam :)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 45. Data: 2011-01-27 01:15:10
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    On 25/01/2011 18:44, Piotr May wrote:

    > A nie uwazasz ze odejscie "starych" wiaze sie z tym ze "nowi" zarzucali
    > im/nam wlasnie kolesiostwo i hermetycznosc.

    nie.
    kiedys 'starzy' byli mlodymi kawalerami spragnionymi latania,
    teraz sa piernikami spragnionymi swietego spokoju
    (zona, dzieci, kredyty, ...)

    > Wg mnie, "nowi" nie umieja z tym miejscem zrobic tego, co robili starzy.
    > Kiedys to byla grupa znajomych

    to se ne wrati. niestety.
    inni ludzie, inny swiat.
    a obecnosc na imprezach preclowych byla obowiazkowa

    > Sam pamietam jak mnie
    > po raz pierwszy witali "obce" dla mnie "byty wirtualne" zapewniajac mi -

    dokladnie to samo mialem w kwietniu/maju'97

    > Nowe "byty" co tu zawitaly pozniej nie potrafily tego zrozumiec, nie
    > pojawialy sie na imprezach, zarzucaly nam - tzw "starym" - ze rozmawiamy
    > nie tylko o motocyklach.

    he he he,
    dokladnie pamietam takie narzekania w latach 2001-2002
    (juz wtedy byl podzial na nowych i starych)

    --
    T.F.

  • 46. Data: 2011-01-27 07:02:53
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-01-27 02:15, T.F. pisze:

    > nie.
    > kiedys 'starzy' byli mlodymi kawalerami spragnionymi latania,
    > teraz sa piernikami spragnionymi swietego spokoju
    > (zona, dzieci, kredyty, ...)

    Nienienie, latać to chętnie, tylko nie ma, panie, kiedy :)

    > to se ne wrati. niestety.
    > inni ludzie, inny swiat.

    E tam. Kiedyś przecież przejdziemy na emerytury i wrócimy na drogi ;)

    --
    pozdr
    DP

  • 47. Data: 2011-01-27 08:05:02
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > E tam. Kiedyś przecież przejdziemy na emerytury i wrócimy na drogi ;)

    hehehehe, to bedzie mozna bez wstydu usiąść na czopera :P

    b.

  • 48. Data: 2011-01-27 08:41:55
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    Użytkownik "Don Pedro"
    E tam. Kiedyś przecież przejdziemy na emerytury i wrócimy na drogi ;)

    Użytkownik "Budyń"
    hehehehe, to bedzie mozna bez wstydu usiąść na czopera :P

    Z tym to moze byc roznie....
    http://skocz.pl/nasza-emerytura

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 49. Data: 2011-01-27 08:47:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-01-27, Tytus <t...@g...pl> wrote:

    > Z tym to moze byc roznie....
    > http://skocz.pl/nasza-emerytura

    Juz Ci sie czopek marzy?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 50. Data: 2011-01-27 09:50:16
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-01-27 08:02, Don Pedro pisze:
> [...]

    Nie ma az tak zle ;D

    > E tam. Kiedyś przecież przejdziemy na emerytury i wrócimy na drogi ;)

    Chyba na V-max'ie a toto sie chyba do czopkow nie zalicza, czy sie myle?
    Pomijajac ze system emerytalny w Polsce lezy i kwiczy wiec nie ma co
    liczyc na wypasiona emeryturke i dobrobyt.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki