  • 61. Data: 2011-02-24 19:29:44
    Temat: [OT] :)
    Od: ErneST Rygielski <e...@w...pl>

    W dniu 2011-02-21 22:10, Tomek Wozniakowski pisze:

    > Jakze mogloby byc inaczej ;) ale dobrze, ze lody topnieja :)

    Plany na ten rok są ambitne, jak chociaz 10% z nich wypali to juz bedzie
    duzy sukces :)

    > Honda panie ;) to ile juz ma Twoja Pancia w kolach?

    20 lat i 115tkm, z czego ostatnie 5tkm zrobilem przez minione 4 lata :(
    Kupilem ja 12 lat temu z przebiegiem 55tys. Jakby nie bylo trochę
    napraw eksploatacyjnych juz sie jej nalezalo :)

    ErneST

  • 62. Data: 2011-02-24 22:34:11
    Temat: ;) Re: OT
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-02-21 23:04, Piotr May pisze:

    > Zmiencie watek

    Pio... nie desperuj ;D Staruchy musza poplotkowac, nie? ;)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek