  • Date: Tue, 25 Jan 2011 19:44:28 +0100
    From: Piotr May <p...@r...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: suka statystyka

    W dniu 2011-01-24 11:45, Wojtas pisze:

    > Nie sprzeczam się - pewnie masz sto procent racji - ale niestety wciąż
    > prawdziwe są dwa punkty:
    >
    > 1) kiedyś na pl.rec.motocykle tak nie było i ludzie z chęcią tu
    > zaglądali (nie tylko "kolesie") ...
    >
    > 2) punkt pierwszy jest powodem odejścia z grupy _również_ wielu
    > wartościowych użytkowników
    >
    > Statystyki wyglądają paskudnie, spadek w stosunku do 'najlepszych lat'
    > jest nawet 4-krotny, a motocykli na ulicach przybyło ...

    A nie uwazasz ze odejscie "starych" wiaze sie z tym ze "nowi" zarzucali
    im/nam wlasnie kolesiostwo i hermetycznosc.

    Wg mnie, "nowi" nie umieja z tym miejscem zrobic tego, co robili starzy.
    Kiedys to byla grupa znajomych i kazdy nowy na imprezie (bo nowi
    jezdzili na imprezy) byl witany milo i przyjemnie. Sam pamietam jak mnie
    po raz pierwszy witali "obce" dla mnie "byty wirtualne" zapewniajac mi -
    "obcemu bytowi" - wikt i opierunek w trakcie mojej objazdowki po Polsce
    w 2000 roku. Grupa Poludnie, z Zapkiem, Reksiem, potem łódź - meta i
    imprezka u Zbiga, Tam poznałem Rogala, Judge Dreda, Skrzypka. Wspolna
    wyprawa do Wawy i kawalek podłogi u Czerniaka.

    Nowe "byty" co tu zawitaly pozniej nie potrafily tego zrozumiec, nie
    pojawialy sie na imprezach, zarzucaly nam - tzw "starym" - ze rozmawiamy
    nie tylko o motocyklach. To dlatego powstaly faktycznie hermetyczne
    grupy mailingowe i pozegnanie z pl.rec.motocykle Przynajmniej z jej
    sympatyczniejsza strona.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl