  • 21. Data: 2011-08-08 19:44:58
    Temat: Re: subiektywne kryteria oceny kandydata
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    W dniu 2011-08-08 21:36, Artur Muszyński pisze:
    > PS: Za moich czasów nie było żadnych gotowców, więc nie dało się
    > przeskoczyć podstaw :-)

    To zdanie jest oczywiście w kontekście macierzy.

    artur

  • 22. Data: 2011-08-12 11:45:04
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    identifikator: 20110701 <N...@g...pl> napisał(a):

    > nie zgodzę się też z tym, że HR ocenia jakąkolwiek wiedzę rekruta...
    > wybierają kumpla, a później lepiej czy gorzej uczą go wycinając przy okazji
    > konkurencję...

    W zdrowej firmie HR nie wybiera kandydata. Co najwyzej moga zawetowac wybrana
    osobe, jak odkryja ze zataila wyrok za handel narkotykami albo cos w tym stylu.

    KK

  • 23. Data: 2011-08-12 11:46:50
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl> napisał(a):

    > Nie podoba mi się maltretowanie kandydata poprzez testy. Nie wystarczy
    > ci nazwa uczelni i ukończony kierunek? Albo inaczej: Jeśli zapytasz
    > wprost, jak się kandydat czuje w grafice wektorowej, to zakładasz, że
    > każdy skłamie?

    Raz mialem kandydata, ktory mial ukonczyony wydzial CS na normalnym brytyjskim
    uniwersytecie i nie potrafil napisac funkcji ktora kolejnosc elementow tablicy
    w miejscu. Od tej pory kazdego kandydata testuje od podstaw, najpierw
    latwiejsze pytania a jak daje rade to trudniejsze. Nikt sie nigdy nie obrazil
    na mnie za to.

    KK

  • 24. Data: 2011-08-13 09:42:44
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Paweł Kierski" <n...@p...net> napisał w wiadomości grup
    > Dobre wypadanie w rozmowie kwalifikacyjnej jest wg mnie nieźle

    1. Atrakcyjne (niekoniecznie fizycznie) osoby są atrakcyjne.

    > skorelowane z umiejętnością współpracy i zdolnościami komunikacyjnymi.

    2. Czytamy: z umiejętnością podporządkowania się dowolnym bzdurom głoszonym
    przez szefa.

    > A to bardzo ważne - często waga tej umiejętności jest zbliżona do wagi

    3. Alfa Centauri jest zbliżona do Ziemi. Ogólniki nic nie wyjaśniające.

    > umiejętności merytorycznych. Choćby składne opowiedzenie o swoim
    > pomyśle, na który się wpadło. Albo umiejętność zadawania właściwych

    4. Szukasz naiwnych: mają się wyspowiadać z pomysłów, a ty nawet jeszcze ich
    nie zatrudniłeś. Byczo.

    > pytań. Czy łagodzenie konfliktów, zamiast ich wzniecania.

    5. Boisz się ludzi lepszych od siebie, szukasz potulnych.

  • 25. Data: 2011-08-13 09:51:10
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Sarr." <s...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > nazwa uczelni i skonczony kierunek to wlasnie bardzo bledne podejscie
    > przynajmniej dla mnie - idac tym tropem powinienem jeszcze zapytac o

    A sam skończyłeś jakieś studia?

    > zadnego pozytku jak i studenci 3-go roku, ktorzy w wielu tematach wiedza i
    > umiejetnosciami przerastali mnie...

    Czyli to oni powinni oceniać ciebie, a nie ty ich.

    > luzniejsza bo rozmawiamy o tym co on robil, wiec powinien czuc sie pewnie.

    I tak preferujesz 20 latków z 15 letnim stażem.

  • 26. Data: 2011-08-14 08:01:42
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 13-08-2011 11:42, slawek wrote:

> [...]
    > ich nie zatrudniłeś. Byczo.

    > 5. Boisz się ludzi lepszych od siebie, szukasz potulnych.

    Piszesz glupoty jak zwykle. Jestes idealnym przykladem osoby ktorej NIE
    NALEZY zatrudniac do pracy zespolowej.

    Zespol ma wspolpracowac a nie klocic sie, to chyba dosyc oczywiste.

    Pozdr

    Marek

  • 27. Data: 2011-08-14 08:33:43
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Marek Borowski" <m...@b...com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:j27vdu$k9b$...@n...onet.pl...
    > Piszesz glupoty jak zwykle. Jestes idealnym przykladem osoby ktorej NIE
    > NALEZY zatrudniac do pracy zespolowej.

    Marek mi grozi! Ojej, jak ja się boję! Oj! Oj!

    Prawie żem monitor opluł ze śmiechu...

    > Zespol ma wspolpracowac a nie klocic sie, to chyba dosyc oczywiste.

    Oczywiście. Tak samo jak oczywistą rzeczą jest, że na tym forum NIE
    PRACUJEMY.

    Chcesz wymagać od dyskutantów na forum usenetowym dyscypliny pracy itp.
    pierdół - jakie masz prawo wymagać od SWOICH pracowników? Jesteś tylko
    naiwny, czy może coś bardziej skomplikowanego, jakieś choroby, trauma z
    dzieciństwa, zaprzestanie zażywania różowych tabletek?

    Choć za consulting się należy kasa misiu, ale tym razem będziesz miał
    gratisa:

    1. Przeczytać "Prawo Parkinsona" - ibidem jest wyjaśnione, jak formułować
    ogłoszenia.
    2. Zamiast zatrudniać na etat - zatrudniać na zlecenia. Jeżeli zlecenia są
    wykonywane dobrze - proponować etat.
    3. Mieć świadomość, że nowozatrudniony będzie użyteczny być może przy
    następnym projekcie, a na pewno nie uratuje przed klapą obecnego.

    P.S. Pytanie do A.L. i nieco mądrzejszych ludzi - czy zauważyliście, że w
    Polsce termin "praca zespołowa" jest traktowany jako synonim "jeden frajer
    pracuje, reszta się obija"? Może właśnie w tym należy szukać niepowodzeń w
    budowie autostrad itp.? W USA też tak mają?

  • 28. Data: 2011-08-14 09:17:34
    Od: p...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Marek Borowski" <m...@b...com> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:j27vdu$k9b$...@n...onet.pl...
    >
    > Marek mi grozi! Ojej, jak ja się boję! Oj! Oj!

    Zniza swoje fale mentalne by wcielic sie w odpowiednik nietoperza
    albo Wilka.

  • 29. Data: 2011-08-14 13:14:44
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 14-08-2011 10:33, slawek wrote:

> [...]
    >
    > Prawie żem monitor opluł ze śmiechu...

    > Oczywiście. Tak samo jak oczywistą rzeczą jest, że na tym forum NIE

    Ale pokazujemy swoja osobowosc. Jak ktos jest agresywny i uwaza ze zjadl
    wszystkie rozumy to watpie aby w pracy byl lagodny i sluchal innych.
    Poza tym wspolpraca nie jest tylko w pracy. Na usenecie tez czesto jest.

    > Chcesz wymagać od dyskutantów na forum usenetowym dyscypliny pracy itp.
    > pierdół
    Jesli uwazasz ze kultura osobista i sluchanie innych to pierdoly...

    > - jakie masz prawo wymagać od SWOICH pracowników? Jesteś tylko
    > naiwny, czy może coś bardziej skomplikowanego, jakieś choroby, trauma z
    > dzieciństwa, zaprzestanie zażywania różowych tabletek?

    Idz do psychiatry koprofilu. Widac wyraznie ze masz problemy ze soba.

    > Choć za consulting się należy kasa misiu, ale tym razem będziesz miał
    > gratisa:

    Nawet nie masz odwagi przedstawic sie imieniem i nazwiskiem, jestes
    dnem, ktory jedyne co umie to obrazac wartosciowych ludzi.

    Marek

    BTW: Dla tych co nie wiedza, slavek stwierdzil ze jest tak "dobry" ze
    zatrudniajac go nalezy mu zatrudnic tlumacza. Zreszta sadze ze kazdy kto
    przeczytal choc maly procent jego wypocin ma wyrobione zdanie o nim.

  • 30. Data: 2011-08-14 13:59:45
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Marek Borowski" <m...@b...com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:j28hot$g9o$...@n...onet.pl...
    > Ale pokazujemy swoja osobowosc. Jak ktos jest agresywny i uwaza ze zjadl
    > wszystkie rozumy to watpie aby w pracy byl lagodny i sluchal innych.

    Osądzasz po swoim zachowaniu działania innych. Zakładasz, że wszyscy którzy
    uważają się za mądrzejszych od ciebie to tylko tak udają, bo przecież
    najmądrzejszy jesteś ty sam. Generalizujesz, że każdy współpracownik
    powinien być łagodny i słuchać innych (czyli ciebie). Podejrzewam, że jeżeli
    jesteś żonaty, to ty wybierasz kolor nowego samochodu.

    > Poza tym wspolpraca nie jest tylko w pracy. Na usenecie tez czesto jest.

    Nie jest. Praca jest obowiązkiem wynikającym z umowy. Dyskusja na usenecie
    nie jest obowiązkiem.

    > Jesli uwazasz ze kultura osobista i sluchanie innych to pierdoly...

    Oczywiście że tak uważam! Myślisz że jak ktoś używa francuskich perfum i
    umie jeść bezę - to lepsze programy pisze? lol