    From: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: strzelnica 2 - bariera optyczna w słońcu
    Date: Sun, 07 Jun 2009 21:02:52 +0200

    Paweł pisze:

    > Zastosuj rozwiązanie odwrócone. W strzelbie zamontuj małą kamerę z
    > teleobiektywem. Będzie potrzebny jeszcze monitor z możliwością zrobienia
    > stopklatki. Pozwoli to trenować strzelanie do dowolnych obiektów nawet
    > poruszających się.
    >
    > Paweł

    Myślałem nad tym; Pistolet byłby skomplikowany, cele - nawet drukowane.
    Sęk w tym ze to naprawde za trudne do zbudowania i uruchomienia, dwa-
    cel trafiony, mógłby być trafiany ponownie.
    JA to chce zrobić inaczej. 10 celów - każdy autonomiczny, szybko je
    mozńa poprzestawiać - tak aby strzelec nie wiedział gdzie są. Cel
    odezwie sie pipnieciem i przez 3 sekundy będzie gotów na przyjęcie
    strzału. Po tym czasie - pauza na ok 30 sekund i restart. Cel po
    trafieniu - przechodzi do stanu pauzy.
    Teoretycznie NAjfajniej byłoby zrobić pistolet z kamerką usb, optyką,
    podłączyć do kompa, uruchomić program i strzelać do czegoś takiego jak
    "fotokody" widoczne na dole po prawej na stronach orange

    Tyle ze ja programu tez nie napisze....

    ToMasz