  • Data: 2011-12-11 14:26:50
    Temat: Re: stroze moralnosci w Saturnie
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-11 05:51, p 47 pisze:

    > Oto, co się nazywa hucpa (czyli "bezczelność; wulgarne, bezczelne,
    > często rozbudowane w formie oszustwo" -słowo to pochodzi (wielu uwaza,
    > że nie przypadkiem;-) z hebrajskiego (1.1) ???? f (chucpa) i jidysz:
    > (1.1) ?????? f (chucpe)!
    > Wprawdzie nic nie mam przeciwko temu, że się tu teraz publicznie
    > ośmieszasz najwidoczniej licząc na krótką pamięć czytających,- wszak to
    > ty sam zacząłeś, ni z gruszki ni z pietruszki, przypiep..ać się do mnie
    > w sprawach o odcieniu politycznym, tj. wmawiac mi, ze jakoby w
    > jakikolwiek sposób odnosiłem się do "moherów",

    Nie potrafisz zrozumieć czytanego tekstu. Do ciebie miałem pretensje z
    "GWnianą' i 'Herr Tuska' - o moherach wspomniałem z uczciwości, by
    zaznaczyć, że również twoi oponenci niepotrzebnie używają w tym wątku
    obraźliwych określeń.

    > całkowicie nieproszony
    > informować mnie i cały wszechświat, tak jakbym ja i tenże wszechświat
    > czekali z zapartym tchem na tę wstrząsającą informację;-)) że nie podoba
    > ci się nazywanie GWnianej po imieniu , że Tusk nie zasługuje, aby
    > tytułować go per Her i inne podobne bzdury ani nic z tematyką grupy, ani
    > tez z tym wątkiem nie mające wspólnego.

    To nie są bzdury. Zapominasz, ze Donald Tusk nie jest osobą prywatna
    tylko premierem polskiego rządu - powołanym przez prezydenta naszego
    kraju i zaakceptowanym przez parlament wyłoniony w drodze
    demokratycznych wyborów. I szacunek dla własnego państwa wymaga szacunku
    dla jego przedstawicieli piastujących w tym państwie najwyższe urzędy.
    Określenie 'Herr Tusk' nie raziłoby mnie w ustach Niemca , czy Austriaka
    - natomiast Polak mówić w ten sposób o premierze własnego rządu nie
    powinien nawet, jeśli mu się ten premier nie podoba (do czego zresztą ma
    w demokratycznym państwie prawo). Ale cóż - tak już jest, że ci, którzy
    w naszym państwie głoszą wszem i wobec, że tylko oni są prwdziwymi
    patriotami w rzeczywistości za nic maja autorytet i powagę tego państwa
    - tytułując np. Prezydenta Rzeczpospolitej 'ten pan'.

    > A teraz zdając sobie zapewne
    > sprawę, ze wyszedłeś na głupka wolisz udawać obrażoną dziewicę;-)) i
    > znów samozwańczo usiłujesz ponownie innych pouczać, choc do tego żadnego
    > przecież nie masz tytułu, szczególnie w kontekście twojego dziwacznego
    > zachowania!

    To, że zwróciłem uwagę na fakt, że pl.rec.foto cyfrowa jest miejscem,
    które powinno być wolne od politycznych kłótni robi ze mnie w/g ciebie
    głupka? Żałosny jesteś.

    > W tej sytuacji widzę, iż popełniłem błąd traktując cię poważnie i mimo
    > tych twoich wczesniejszych zaczepek i nie proszonych pouczeń wdając się
    > w dyskusję z tobą, a ścislej jedynie podając ci (ponieważ jestem
    > uprzejmy) powody mojego doboru słów, podczas gdy należało, tak jak w
    > istocie na to zasługujesz ze swoim szczeniackim zadufaniem i
    > nieproszonymi i nie na temat uwagami, odpowiedziec ci, żebyś
    przynajmniej:
    > 1. nie zaśmiecał wątku swoimi wynurzeniami absolutnie nie na temat tej
    > dyskusji i tej grupy,

    Kto zaśmiecał? Nie ja zacząłem w tym wątku polityczne uwagi. Wręcz
    przeciwnie - apelowałem o nie mieszanie tu polityki. Ale gdy ktoś
    próbuje obrażać mój kraj (a obrażanie najwyższych urzędów państwa jest
    obrażaniem tego państwa) niestety trzeba reagować.

    > 2. nie rozpoczynał pyskówki politycznej,

    Znów - kto ja rozpoczął? Ale - w sumie nie powinienem się dziwić twoim
    zarzutom - jest znanym faktem, że uciekający złodziej często dla
    odwrócenia uwagi krzyczy głośno 'łapać złodzieja!'.

    > 2. pouczał , jesli tyo ma to podbudowac twoją samoocenę, swoją babcię
    > (jesli ci na to pozwala) a nie innych, boś nieproszony, i nic cię do
    > tego nie upoważnia!

    Mam w ... - nie napisze gdzie, bo nie chcę używać słów wulgarnych -
    twoje zdanie o mnie. Wiem jedno - że nie jest to miejsce do politycznych
    pyskówek - i apelowałem, żeby to uszanować. Ale cóż - do tego trzeba
    dobrej woli obu stron - a tej jak widać brakuje.

    --
    Bez pozdrowień
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)