  • Data: 2012-01-11 11:04:56
    Temat: Re: stroze moralnosci w Saturnie
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/01/2012 14:17, Sebastian Kaliszewski wrote:

    > Nie został.

    No to jest was dwóch w przeciągu miesiąca.

    > To może odpowiesz wprost na moje: czy już przestałeś katować swoje
    > dziecko? Tak Nie?

    Jednym słowem - skoro ty nie katujesz, to krzyki za ścianą powinny ci
    się kojarzyć wyłącznie z radosnym skakaniem po kanapie i graniem w
    Chińczyka. A jeśli kojarzą się z katowaniem dziecka, to znaczy że sam
    jesteś skrytobójca.

    Logika godna Andrzeja.

    > Lubisz, Kamilu bez nazwiska nazywać innych idiotami. Uważaj, bo ten
    > epitet może się przykleić... do Ciebie.

    Od dawna już nie widzę sensu poświęcać czas i uwagę na merytoryczne
    dyskusje z betonowym murem. Muru to nie przekona, a mój czas i energię
    zmarnuje, nauczyło mnie tego dobrych 15 lat korzystania z usenetu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net