  • Data: 2009-08-06 18:41:09
    Temat: Re: stłuczka parkingowa
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zyga pisze:

    > To będzie teraz ktoś od nich (hestia) oglądał, wyceniał szkody? Nigdy szkody
    > nie likwidowałem to nie wiem.

    Można by rzec, że jestem specem od odszkodowań z OC (z własnego dośw.)
    1) Zgłaszasz szkodę
    2) Przyjeżdża rzeczoznawca i spisuje uszkodzenia (wyceniając je)
    3) Hestia wysyła do sprawcy pisemko z prośbą o przyznanie się (on odsyła
    i ok)
    4) Dostajesz wycenę
    5) Gdy orzczą szkodę całkowitą (bardzo prawdopodobne) odwołujesz się od
    wyceny wartości motocykla (za mało) oraz wartości wraku (za dużo).
    6) Dostajesz kasę pomniejszoną o wartość wraku
    7) Sprzedajesz wrak, a hestia musi zwrócić ci różnice pomiędzy ich
    wyceną (wartość wraku) a ceną za jaką sprzedałeś.

    Trzy razy miałem do czynienia z hestią. W jednym przypadku likwidator
    była trochę opieszała, ale ogólna ocena jest na OK.

    --
    Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
    Honda VFR 800A V-TEC '08

    NIE JESTEM Z WARSZAWY