  • Data: 2009-08-07 16:03:43
    Temat: Re: stłuczka parkingowa [OT]
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tytus z Fabryki pisze:

    > Chyba glownie w teori sprawdzone...jest dokladnie jak pisze Kuczu. Jak
    > sprawca jest po % to dopoki sad tego nie orzeknie nie jest sprawca a zaden
    > ubezpieczyciel nie wyplaci jak nie ma sprawcy. I sprawy ciagna sie latami,
    > bez warunkowej wyplaty z AC temat jest ciezki.
    > Oczywiscie moglo sie zdarzyc ze sie uda ale to rzadkosc...

    Jak policja orzeknie winę, to wypłacają! A o jazdę z %% i spowodowanie
    wypadku toczyła się odrębna sprawa. Żeby nie było, że jestem gołosłowny:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_th
    read/thread/bead388926f466e6/37c5f1db0f7dfa3a?hl

    Wypadek z dnia 10.10.2008r. Sprawca pijany. Odszkodowanie wypłacone. Za
    otrzymaną kwotę kupiłem identyczne auto z mniejszym przebiegiem, lepszym
    wyposażeniem, a jeszcze na AC starczyło. Za odszkodowanie ze szkody na
    osobie mogłem kupić drugie takie auto.

    --
    Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
    Honda VFR 800A V-TEC '08