  • 1. Data: 2011-03-30 06:14:40
    Temat: sterowniki grafa laptop
    Od: "MOST" <g...@w...pl>

    Jest lap Toshiba satelitte A300-1EH z grafą Radek 3470. Pytanie o stery.
    Najnowsze dedykowane przez Toshibę z 2008 roku chodzą bez problemu ale
    najnowsze catalysty 11.3 np już nie. Dlaczego tak jest pomimo że w
    specyfikacji tych sterów jest wymieniona obsługa układów zintegrowanych z
    serii 2000, 3000, 4000 etc i to samo z niezintograwanymi. Po prostu w czasie
    próby instalacji nie wykrywają sprzetu.

  • 2. Data: 2011-03-30 07:12:21
    Temat: Re: sterowniki grafa laptop
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik MOST napisał:
> [...]
    > z serii 2000, 3000, 4000 etc i to samo z niezintograwanymi. Po prostu w
    > czasie próby instalacji nie wykrywają sprzetu.

    "bo tak maja" ;) Pisze dlatego, ze np. walczylem niedawno z najnowszymi
    sterami do nie takiej starej nowo kupionej grafiki do PC. I wlasciwie
    zainstalowanie nowek z netu konczylo sie fiaskiem wlacznie z bluskrinem.
    Zainstalowanie starszych, z plytki do sprzetu automagicznie rozwiazalo
    problemy z niestabilnoscia "sprzetu".

  • 3. Data: 2011-03-30 14:14:48
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > serii 2000, 3000, 4000 etc i to samo z niezintograwanymi. Po prostu w
    > czasie próby instalacji nie wykrywają sprzetu.

    Moze z takiej przyczyny:

    "Następujące laptopy nie są wspierane przez pakiet Catalyst(tm) 11.2:
    - Każdy laptop który wszedł do produkcji po wydaniu tej wersji pakietu
    Catalyst(tm)
    - Laptopy z kartami graficznymi firmy Intel
    - Notebooki firmy Toshiba
    - Notebooki firmy Sony VAIO
    - Notebooki firmy Panasonic"

    ?

    ::F::

  • 4. Data: 2011-03-31 11:57:42
    Od: Lukasz <b...@n...pl>

    Dnia Wed, 30 Mar 2011 08:14:40 +0200, MOST napisał(a):

> [...]
    > serii 2000, 3000, 4000 etc i to samo z niezintograwanymi. Po prostu w czasie

    Ciesz się, że działają Ci te sterowniki z płyty od producenta. Ja dostałem
    płytę do laptopa z niedziałającymi sterownikami (błędy itp.). Musiałem się
    posiłkować Omega Drivers. Ati twierdziło, że nie wspiera grafik w
    notebookach i jak widać do dziś się to nie zmieniło.