  • 1. Data: 2011-03-29 08:10:57
    Temat: Czym skasować "niekasowalne" pliki NTFS ?
    Od: "KrisB" <...@...pl>

    Zapisało mi się na dysku kilka stron www .mht. Zapisały się bez zgłaszania błędu, ale
    ze względu na dużą ilość znaków specjalnych w
    nazwie teraz ich OS wogóle nie widzi tj. nie potrafi ani skasować, ani skopiować ani
    zmienić nazwę. A pliki zajmują po kilkasek kB
    każdy. Jakim narzędziem je usunąć ?..

    Krzyś

  • 2. Data: 2011-03-29 08:52:01
    Temat: Re: Czym skasować "niekasowalne" pliki NTFS ?
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 29-03-2011 10:10, KrisB rzecze:

    > skopiować ani zmienić nazwę. A pliki zajmują po kilkasek kB
    > każdy. Jakim narzędziem je usunąć ?..

    A co ma z tym wspólnego sprzęt? Zapytaj na grupie poświęconej
    OS, którego używasz.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 3. Data: 2011-03-29 11:35:45
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KrisB napisa?(a):

    > Zapisało mi się na dysku kilka stron www .mht.

    Magnes neodymowy ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 4. Data: 2011-03-29 23:23:00
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "KrisB" napisał:

    > Zapisało mi się na dysku kilka stron www .mht. Zapisały się bez zgłaszania
    błędu, ale ze względu na dużą ilość znaków specjalnych w nazwie teraz ich OS
    wogóle nie widzi ...

    Co to znaczy, że OS ich nie widzi? Ty widzisz, a OS nie???

    > nie potrafi ani skasować, ani skopiować ani zmienić nazwę.

    Nazwę zmienisz klikając dwa razy na pliku (wolno). Wtedy nazwa się podświetli i
    możesz wprowadzić dowolną. Jesli mimo to plik nie da sie usunąć zpróbuj tak:

    Otwórz w innym katalogu nowy plik tekstowy i zmień jego nazwę na taką, jaką ma
    wredny plik. Następnie ten nowo utworzony o zerowym rozmiarze przenieś do
    katalogu z nieusuwalnym plikiem. W 99,99% przypadków operacja się udaje i plik
    zostaje zastąpiony i można następnie go skasować.

    Remek

  • 5. Data: 2011-03-31 15:01:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "KrisB" ims46g$p1d$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > w nazwie teraz ich OS wogóle nie widzi tj. nie potrafi ani skasować, ani skopiować
    ani zmienić nazwę. A pliki zajmują po kilkasek

    Unlocker Twoim dobrodziejem... ;) Możesz też przeskanować
    partycję i naprawić jej błędy ,,logiczne''. W ostateczności
    możesz skopiować z niej użyteczne pliki i sformatować ją. :)

    Są odpowiednie programy do zrzucania stron WWW na swój dysk. :)
    Zrzucanie Operą jest prowizorką. :) Szukaj jakiegoś parsera.
    Polecam WinHTTrack -- jest IMO świetny.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'