  • Data: 2009-02-14 16:10:00
    Temat: Re: sterowanie urządzeniami el. przez PC?
    Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T.M.F." napisał:
    > Zawiesza sie bo jest napisany w jezyku wysokiego poziomu? Masz jakas
    > literature na poparcie tej tezy?

    oj zaraz byś chciał literaturę kjtóra by zaciebie pomyślała, naprawdę nie
    rozumiesz aktu że im język jest wyższego poziomu tym programista ma mniejszą
    kontrolę nad kodem?:O)
    np: taka zwykłą pętla for w C, wiesz ile z tego kompilator robi instrukcji
    asemblera?:O) jak sprawdzisz to przynajmniej dędziesz wiedział ile tam jest
    śmiecia

    > Jaka niewiedza? Co mnie obchodzi jak dziala jakas funkcja. Mam funkcje
    > biblioteczna, ktora realizuje np. x+y i nie ma dla mnie znaczenia jak ona
    > to robi, byle to robila.

    no włąśnie, co ciebie obchhodzi, tak samo co ciebie obchodzi ze
    oprogramowanie jest niestabilne i z masą śmieci skoro jest poprawnie
    napisane:O(

    > Pisales procedury do takiego programu 3D i nie pamietasz jego nazwy? Wez
    > nie sciemniaj.

    nic do tego programu nie pisałem, pisałem włąsny program w C o
    funkcjonalności podobnej do tamtego programu w asemblerze, dlatego wiem jaka
    byłą między nimi róznica w wydajnosci

    > Wez sie nie osmieszaj. Masz np. funcje realizujaca np. pomniejszenie
    > fragmentu obrazu z antyaliasingiem. Realizowana jest ona sprzetowo przez
    > GPU, jaka bedzie roznica czasu wykonania jesli wywolam ja programujac
    > bezposrednio GPU, albo wywolujac przez funkcje GDI? Podpowiem, zadna.

    jeśli coś można zrobić sprzętowo to lepiej to będzie działąć sprzętowo, ale
    czy ty myślisz ze grafika 3D to tylko gry PC? nie każda grafika ma zwiazek z
    przetwarzaniem obrazu, często są to czasochłonne filtracje, sploty, operacje
    na wielkich macierzach i tym poodbne, pod które nikt sprzętu masowo nie
    produkuje