  • Data: 2015-11-15 20:48:09
    Temat: Re: starzenie opon
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:pbhnzelcncde$.1ksps77muiavk$.dlg@40tude.net...

    > I kupil po raz drugi, czy kupuja inni naiwni ?

    Podejrzewam, że kupują inni albo tacy co w deszczu zwalniają do 40 km/h. Ja
    wyleczyłem się z letnich Dębic.

    > A niektorzy narzekaja, ze na deszczu to jak na lodzie :-)

    Ja narzekałem na używane LETNIE Dębice. Zimówki Dębicy są w porządku, dobre
    szczególnie na głeboki snieg.

    > Nawiasem mowiac - z etykiety to Frigo na mokro maja klase E/F, a
    > Passio C/B.
    > Passio 2 C/E, a Frigo 2 od C do F ...

    Passio, które miałem, po 3 latach powinny mieć etykietę od U do X.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba