  • 21. Data: 2010-12-25 20:58:45
    Temat: Re: starter play fresh za granicą
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/25/2010 08:41 PM, Marek wrote:
    > Cześć Leszek Król

    > miałem opcję 'ustawia to sieć', zmieniłem na 'tak' - bez zmian, nadal
    > się nie łączy. komunikat 'active call barrings', aczkolwiek w opcjach
    > wszystkich połączeń, w tym miedzynarodowych, 'call barrings' są
    > wyłączone.

    W telefonie są wyłączone. W sieci jak najbardziej najwyraźniej istnieją.

    M.

  • 22. Data: 2010-12-25 21:22:13
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > się nie łączy. komunikat 'active call barrings', aczkolwiek w opcjach
    > wszystkich połączeń, w tym miedzynarodowych, 'call barrings' są

    Mam inną koncepcję. Jeżeli telefon roamuje w O2, to połączenia
    wychodzące w prepaidzie działają tylko jako tzw. Tani roaming tzn.
    callback inicjowany przez aplikację na SIMie.

    http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Roaming_tabel
    a_Play.pdf

    Przemek

  • 23. Data: 2010-12-25 21:29:06
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Przemysław Kowalik <p...@A...pl> dared to write:

    > Mam inną koncepcję. Jeżeli telefon roamuje w O2, to połączenia
    > wychodzące w prepaidzie działają tylko jako tzw. Tani roaming tzn.
    > callback inicjowany przez aplikację na SIMie.

    To wtedy wyłącza się to z menu SIM.

    k.

  • 24. Data: 2010-12-25 21:38:34
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik kashmiri napisał:
    > Przemysław Kowalik<p...@A...pl> dared to write:

    > To wtedy wyłącza się to z menu SIM.

    Tak, ale nie jest dla mnie jasne czy wątkotwórca wypróbował tę opcję.

    Przemek

  • 25. Data: 2010-12-26 14:29:29
    Temat: dziekuje za pomoc i kolejne pytanie (was: starter play fresh za granicą)
    Od: Marek <n...@p...adresu.mail>

    Cześć Przemysław Kowalik
    Sat, 25 Dec 2010 22:22:13 +0100 w <news:if5nad$k6v$1@inews.gazeta.pl>
    napisałeś:

> [...]
    > wychodzące w prepaidzie działają tylko jako tzw. Tani roaming tzn.
    > callback inicjowany przez aplikację na SIMie.

    Czapki z głów.
    Bingo!
    Przy samoczynnym wyborze sieci zgłaszał mi się brytyjski O2. z podanej
    przez Ciebie tabeli wynika, że za granicę, w O2 UK, możliwe jest tylko
    połączenie przez 'Tani roaming'. Malutka, niezauważalna '*' w wielkiej
    tabeli...
    Ręcznie przestawiłem sieć na Vodafone i już mogę dzwonić.
    Dzięki serdeczne.

    Mam kolejne pytanie - jak w playu za granicą wysłać sms-a specjalnego,
    żeby opłacić coś przez dotpay.pl?
    Tu też potrzeba jakiegoś tricku?
    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 26. Data: 2010-12-26 16:15:56
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Marek" <n...@p...adresu.mail> napisał w wiadomości
    > Mam kolejne pytanie - jak w playu za granicą wysłać sms-a specjalnego,
    > żeby opłacić coś przez dotpay.pl?
    > Tu też potrzeba jakiegoś tricku?

    Ja z polski nie mogłem wysłać, a Ty chcesz z zagranicy, chyba śnisz

  • 27. Data: 2010-12-26 21:05:15
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > data wypuszczenia:2006. Porównaj z datami wprowadzania SIMów 3V i 1.8V :>

    A Motorola C200 i karta mBank mobile? U mnie działa (choć nie bardzo
    wiem po co).

    --
    Grzexs

  • 28. Data: 2010-12-26 21:29:17
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/26/2010 10:05 PM, Grzexs wrote:

    > A Motorola C200 i karta mBank mobile? U mnie działa (choć nie bardzo
    > wiem po co).

    Miło. Też nie wiem po co (to zresztą raptem 2003, wtedy gprsa sie już
    uzywało dość sensownie). Rzuciłem ponieważ telefony 'bez gprsu' to dla
    mnie osobiście lata najpóźniej do 2001. I wcale by mnie nie zdziwiło
    niedziałanie z dzisiejszym simem, nawet z niejednej przyczyny.

    M.

  • 29. Data: 2010-12-27 17:53:28
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Przemysław Kowalik <p...@A...pl> dared to write:

    > Tak, ale nie jest dla mnie jasne czy wątkotwórca wypróbował tę opcję.

    Jasne. Dlatego łopatologicznie dopisałem, jak to się robi :)

    pzdr
    k.

  • 30. Data: 2010-12-27 17:59:34
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""

    > data wypuszczenia:2006. Porównaj z datami wprowadzania SIMów 3V i 1.8V :>

    Siemens S4 (Power)
    Kupiony w sieci Era w 1998 roku. Na rynku OIDP od 1997.
    Karta Play Fresh działa, tyle, że nie chce się zalogować bezpośrednio do 260
    06 (choć 900 MHz Play jest na pewno) a jedynie do 260 01 w roamingu wew. I
    OIDP karta sim pracuje pod napięciem 5V a bateria 7,2V (1350 mAh).

    :)