  • Data: 2019-07-26 15:59:52
    Temat: Re: stare auta
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-26 o 14:14, J.F. pisze:
    > https://rankomat.pl/samochod/polscy-kierowcy-jezdza-
    jednymi-z-najstarszych-aut-w-europie

> [...]
    >
    > Niemcy 9.3 ... gdzie to bogactwo ?
    > Dodajac jednak, ze Polacy im wykupuja 10-latki ... i Litwini, i pewnie
    > Slowacy,
    > to musza miec u siebie zabytki po 25 lat.
    >
    > Czyzby jak u nas - stoi gdzies w szopie, niby zarejestrowany, ale
    > wlasciciel podatku ani ubezpieczenia juz nie placi ?
    > Bo chyba nie ma tak, ze sprzedal Polakowi, a Polak nie wyrejestrowal?
    >
    > A moze Rosjaninowi czy Turek nie musi wyrejestrowywac ?
    >
    > Szwecja 9.9 ... czyzby mieli podatek jak w Danii ?
    > Czy po prostu dobre auta, sie nie psuja :-)

    Nie wiem, jak jest teraz, ale kilka lat temu byłem w Danii, to okazało
    sie, że tam sporo szrotów jeździ. podobno mają zabójcze podatki na nowe
    auta, dlatego maksymalnie długo jeżdżą starymi. Więc polemizowałbym z
    tym, że kupują nowe w salonie. Sądzę, że tam też ściągają auta z
    Niemiec. Chyba, że coś się zmieniło - może ktoś stamtąd się odezwie...
    T.