  • Data: 2014-06-01 12:46:17
    Temat: Re: stara pamięć nie rdzewieje
    Od: "michal" <...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:lmd9ss$7k7$1@dont-email.me...
    > A pytanie do panów serwisantów: rzeczywiscie spotykacie sie z tym
    > żeby taka technika lat 70-80 się psuła? Bo ja nie - TTLe się nie psują,
    > raczej problem jest ze stykami, lutowaniem lub nie daj boże podstawkami.
    > Sam scalak jako taki jeszcze się nie spotkałem aby był ubity... A wy?
    Spotyka sie. i to nie tylko produkty cemi,
    ale tez spotkalem z logo ti. Wlasnie ttl'e.
    Oczywiscie wiekszosc to styki, kondensatory,
    kable uszkodzenia mechaniczne, elementy mocy.
    czy też brak czyszczenia wentylatorow.
    Niektóre urzadzenia pracuja 24/7 przez powiedzmy 25 lat i nic im nie dolega,
    izolacja na kablach jakby taka "krucha", zaryzykuje że co najmniej jeszce z
    10 pociągną
    Nie widze nic w tym zlego, po co produkować nowe tak naprawde
    nic nowego nie wnoszace do sprawy śmieci.
    pozdrawiam.
    Michal