  • 11. Data: 2013-11-06 09:15:51
    Temat: Re: stacja lutownicza
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    > Wstępnie jest wybrany Weller
    >
    > http://www.tme.eu/html/PL/stacje-lutownicze-welwx101
    0-z-lutownica-120w/ramka_9800_PL_pelny.html.

    > Nie mogę znaleź żadnych opini o nim. Niestety nie jestem decyzyjny w tym
    >
    > wyborze i mam tylko słowo doradcze :)
    >
    > Wojtek

    Witam,
    ja używam od kilku lat takiego Weller-a:
    http://www.tme.eu/pl/details/wel.ws81/stacje-lutowni
    cze/weller/#

    Lutuje nią elementy od 0603 po terminal bloki, mam wrażenie że groty są
    niezniszczalne. Używam ją do prototypów, serwisu oraz lutowania
    serii płytek. Rączka dobrze leży w dłoni i nie nagrzewa się.
    Z mojego punktu widzenia, bajery w stylu USB jakaś hibernacja i uśpienie
    są zbędne i nie warte tej ceny. Moja lutownica jest gotowa w około
    5 sekund od załączenia.

  • 12. Data: 2013-11-06 11:42:22
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 5 listopada 2013 18:51:02 UTC+1 użytkownik wowa napisał:
> [...]
    0-z-lutownica-120w/ramka_9800_PL_pelny.html.

    > Nie mogę znaleź żadnych opini o nim. Niestety nie jestem decyzyjny w tym

    O... to już wiem co kupić synowi na urodziny (za "parę" lat, bo na razie to jest
    zafascynowany "muntimetlem", którym sprawdzałem "banterje") ;)

    Pewnie wystarczy ten, który poleca kolega "pytający" - po co komu te USB itp ;)