  • 1. Data: 2011-07-26 10:34:54
    Temat: ssanyong musso klucz do opuszczania zapasu
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    witam,
    znajoma nabyla ten oto wynalazek i w komplecie nie ma czegos takiego jak
    'klucz' do opuszczania zapasu. nie wiem czy to sie tak nazywa, w kazdym
    razie po otwarciu klapy bagaznika jest dziura do ktorej wklada sie ow
    klucz aby opuscic zapas.
    sklepy motoryzacyjne twierdza ze czegos takiego nie maja, lokalny diler
    ssanyonga tez twierdzi ze czegos takiego nie ma i zeby najlepiej
    przyjechac z dowodem rejestracyjnym.

    czy ktos z grupowiczow posiada lub posiadal ow samochod i zna temat?

  • 2. Data: 2011-07-26 10:40:58
    Temat: Re: ssanyong musso klucz do opuszczania zapasu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "K" <g...@z...gov.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 'klucz' do opuszczania zapasu. nie wiem czy to sie tak nazywa, w kazdym
    > razie po otwarciu klapy bagaznika jest dziura do ktorej wklada sie ow

    A klucz do kół nie pasuje do tego otworu?
    Gdy się spotykałem z zapasem pod bagaznikiem, to odkręcało się go właśnie
    zwykłym kluczem do kół.

  • 3. Data: 2011-07-26 11:19:49
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "K" datowanym 26 lipca 2011 (10:34:54) napisano:

    > czy ktos z grupowiczow posiada lub posiadal ow samochod i zna temat?

    W Citroenach kosz opuszcza się kluczem do kół. Albo jest normalna
    śruba taka jak w kołach albo tak jak w Xantiach śrubę odkręca się
    drugą stroną klucza

    A tu pierwszy wynik szukania w google:
    http://ssangyongklub.net/forum/viewtopic.php?f=4&t=2
    02

    --
    Javelin
    Kraków

  • 4. Data: 2011-07-27 09:47:40
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "K" <g...@z...gov.pl> napisał

    > znajoma nabyla ten oto wynalazek i w komplecie nie ma czegos takiego jak
    > 'klucz' do opuszczania zapasu.

    Za nogami pasazera pod wykladzina jest taki dlugi pret mocowany rzepami.
    Na niego zakladasz klucz od kol i to razem tworzy korbe ktora wsuwa sie
    od tylu i opuszcza kolo.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2011-07-27 22:07:46
    Od: "Franc " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > W Citroenach kosz opuszcza się kluczem do kół. Albo jest normalna śruba
    taka jak w kołach albo tak jak w Xantiach śrubę odkręca się drugą stroną
    klucza

    Albo się każe przyspawać do tej debilnej śruby od kosza nakrętkę rozmiaru łba
    śruby od kół i też odkręca się kluczem do kół. :) Tak kazałem zrobić w mojej
    Xantii, bo z tym wynalazkiem nie mogłem współpracować.

    Pzdrw
    Franc "Rowery Poziome Rule"
    --

    Niczym niewyróżniający się IMK P7 SWB, ASS
    Szary Modus z D4F

  • 6. Data: 2011-07-28 08:02:55
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "Franc " datowanym 27 lipca 2011 (22:07:46) napisano:

    > Albo się każe przyspawać do tej debilnej śruby od kosza nakrętkę rozmiaru łba
    > śruby od kół i też odkręca się kluczem do kół. :) Tak kazałem zrobić w mojej
    > Xantii, bo z tym wynalazkiem nie mogłem współpracować.

    Ja cały czas poszukuję śruby od BXa :D Tam jest normalny łeb

  • 7. Data: 2011-07-28 12:00:04
    Od: Ghosthunter <p...@n...pl>

    Dnia Wed, 27 Jul 2011 09:47:40 +0200, Hinek napisał(a):

    > Za nogami pasazera pod wykladzina jest taki dlugi pret mocowany rzepami.
    > Na niego zakladasz klucz od kol i to razem tworzy korbe ktora wsuwa sie
    > od tylu i opuszcza kolo.

    O żesz, ale wynalazek!

  • 8. Data: 2011-07-28 12:02:31
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/07/2011 11:00, Ghosthunter wrote:

    > O żesz, ale wynalazek!

    W końcu Szajsong.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 9. Data: 2011-07-28 14:50:19
    Od: "Franc " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Szybciej wyszło przyspawać nakrętkę lub obcięty łeb śruby (tu jest więcej
    roboty, bo trzeba odcinać dodatkowo śrubę :) ).
    Pzdrw
    Franc "Rowery Poziome Rule"

  • 10. Data: 2011-07-29 07:14:47
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "Franc " datowanym 28 lipca 2011 (14:50:19) napisano:

    > Szybciej wyszło przyspawać nakrętkę lub obcięty łeb śruby (tu jest więcej
    > roboty, bo trzeba odcinać dodatkowo śrubę :) ).

    A nie wystaje jakoś ponad wykładzinę?