  • 1. Data: 2011-07-25 21:59:51
    Temat: Re: zakup 7-miejscowego vana
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    Witam,

    > Jedyne sensowne auto 7 osobowe, którym jechałem to Viano.
    Viano/Vito nie bralem pod uwage. Bryla srednia, i podobno koroduje na potege. Ale
    dzieki za hint / zaraz zobacze co to za autko (silniki, wzposazenie, ceny itp).

    > I jak na prawdę chcesz auto dla takiej liczby osób to pomyśl
    > o czymś takim. Opel Zafira: jak rozłożysz 3 rząd siedzeń, to do
    > bagażnika nie zmieści się nawet wózek parasolka złożony.

    Dlatego nie pozbywam sie bagaznika dachowego:) Choc bardzo nie lubie z nim
    jezdzic, wiem ze przy 7 osobach bedzie to konieczne.

    F.

  • 2. Data: 2011-07-25 22:52:17
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Flyte" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Dlatego nie pozbywam sie bagaznika dachowego:) Choc bardzo nie lubie z nim
    > jezdzic, wiem ze przy 7 osobach bedzie to konieczne.

    To jak juz Vito/Viano (to imo Viano to fabryczna osobowka klasy
    wyzszej). Mozna by w tym momencie tez Multivana wziasc pod uwage.

    PZDr
    Adam