  • 1. Data: 2011-07-26 10:22:01
    Temat: Lambda - uniwersalna czy oryginal?
    Od: furi <u...@g...com>

    Witam
    Padla mi lambda w Volvo s40 T4 2001 rok (2.0T benzyna 200KM). Poradzcie
    czy w tym silniku mozna bez problemu stosowac lambdy uniwersalne, czy
    lepiej doplacic do oryginalnej. Sada jest 4-przewodowa.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-07-26 13:07:01
    Temat: Re: Lambda - uniwersalna czy oryginal?
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > czy w tym silniku mozna bez problemu stosowac lambdy uniwersalne, czy
    > lepiej doplacic do oryginalnej. Sada jest 4-przewodowa.

    Pewnie od modelu to zależy

    np do forda sprawowała się dobrze zamiennik

    do Opla 2.0 16V
    kombinowałem z zamiennikiem od 120zł
    skończyłem na cyrkonowej za 400zł
    po pol roku dalej świecić zaczęła lampka

    oryginalna koszstowała 550zł :)
    koszty kombinowania + zamiennik przerosły cene oryginalnej

  • 3. Data: 2011-07-26 13:20:40
    Od: to <t...@x...abc>

    begin furi

    > Padla mi lambda w Volvo s40 T4 2001 rok (2.0T benzyna 200KM). Poradzcie
    > czy w tym silniku mozna bez problemu stosowac lambdy uniwersalne, czy
    > lepiej doplacic do oryginalnej. Sada jest 4-przewodowa. Pozdrawiam

    Będzie działać tylko oryginalna sąda i tylko taka kupiona w ASO, w sądzie
    lub w sadzie.

    PS. Pamiętaj, żeby miała certyfikat Unii Europejskiej.

  • 4. Data: 2011-07-26 13:34:09
    Od: furi <u...@g...com>

    W dniu 2011-07-26 12:07, Amir pisze:

    > oryginalna koszstowa?a 550z? :)
    > koszty kombinowania + zamiennik przeros?y cene oryginalnej

    Wlasnie tego sie obawiam, silnik raczej malo popularny, mechanik nie
    jest w stanie powiedziec ze 100% pewnoscia czy uniwersalna nie bedzie
    powodowac bledow.
    Moze ktorys z grupowiczow mial do czynienia z ta awaria w tym silniku i
    poradzi czy ryzykowac uniwersalna czy lepiej od razu dolozyc do
    oryginala i nie miec powtorki z rozrywki za 3 miesiace.
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-07-26 13:37:13
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-07-26 10:22, furi pisze:
> [...]
    > czy w tym silniku mozna bez problemu stosowac lambdy uniwersalne, czy
    > lepiej doplacic do oryginalnej. Sada jest 4-przewodowa.

    sąda najlepiej oryginął

  • 6. Data: 2011-07-26 13:39:52
    Temat: Re: Lambda - uniwersalna czy oryginal? (ORT)
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Olo

    > sąda najlepiej oryginął

    Orginął!

  • 7. Data: 2011-07-26 13:50:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Olo,

    Tuesday, July 26, 2011, 1:37:13 PM, you wrote:

    > sąda najlepiej oryginął

    Jaki "oryginał"? Powinno być "orginał", żeby byc końsekwentnym.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2011-07-26 13:54:09
    Od: furi <u...@g...com>

    W dniu 2011-07-26 12:20, to pisze:

    > Będzie działać tylko oryginalna sąda i tylko taka kupiona w ASO, w sądzie
    > lub w sadzie.
    >
    > PS. Pamiętaj, żeby miała certyfikat Unii Europejskiej.

    No dobra, popelnilem glupi blad w pisowni, moja wina, zaluje.
    Wystarczylo napisac krotkie "sonda a nie sada" ale ty profesorze Miodku
    musiales ten fakt wykorzystac w celu dowartosciowania sie . Stworzyc
    ladne zdanie wykorzystujace podobienstwo slow oraz brak polskich ogonkow
    w moim poscie. Pokazac jakim wspanialym straznikiem poprawnosci uzywania
    jezyka polskiego jestes. Musisz byc z siebie dumny.

    Teraz prosba: Jesli nie wiesz nic na temat zachowania sONd lambda w
    silniku o ktory pytalem wez idz gdzies indziej tropic bledy
    ortograficzne i nie zasmiecaj watku - proponuje postawic wyzej
    poprzeczke - w internecie jest za latwo, wez slownik jezyka polskiego i
    tam szukaj bledow, znalezienie jakiegos bedzie zdecydowanie wiekszym
    osiagnieciem niz wykrycie literowki na grupie dyskusyjnej.
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2011-07-26 14:03:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello furi,

    Tuesday, July 26, 2011, 1:54:09 PM, you wrote:

> [...]
    > musiales ten fakt wykorzystac w celu dowartosciowania sie . Stworzyc
    > ladne zdanie wykorzystujace podobienstwo slow oraz brak polskich ogonkow

    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    Do poprawnego napisania słowa "sonda" nie potrzeba ani jednej polskiej
    literki.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2011-07-26 14:31:52
    Od: komar <k...@1...cc>

> [...]
    silniku
    > mozna bez problemu stosowac lambdy uniwersalne, czy lepiej doplacic do oryginalnej.

    "sąda" z punto powinna pasować, zobacz czy jakiś sąsiad nie ma.

    NMSP