  • 21. Data: 2009-07-13 13:09:48
    Temat: Re: [spam] [sprzedam] hayabusa
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "(pj)"
    noszę się z zamiarem - jeszcze nie zdecydowałem na 100% - sprzedaży mojego
    motocykla.

    No szkoda ze dopiero teraz...

    a potem to juz tylko formuła...

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 22. Data: 2009-07-13 13:10:26
    Temat: Re: [sprzedam] hayabusa
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    doktorski pisze:

    > Syndrom Watsona? :)

    eee nie - na rowerze to ja tylko po bulwarku nad morzem, lajtowo...

    > P.S.
    > Fazer tez na wydaniu? :)

    jaki fazer?!!? ja nie mam zadnego fazera! ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 23. Data: 2009-07-13 13:12:42
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Tytus z Fabryki pisze:.

    > a potem to juz tylko formuła...

    http://www.formulawindsurfing.org ?

    czemu nie?! ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 24. Data: 2009-07-13 13:25:04
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "(pj)" <j...@g...com> wrote in message

    > ojej! ale zabrzmialo... :-o
    >
    > pogloski o mojej przedwczesnej smierci sa lekko przesadzone :-)

    Nie badz taki Twain ;) Zabrzmialo jak powinno po przeczytaniu Twych wynurzen
    przy okazji ogloszenia. Sugerujesz rozstanie z 2 o o a do tego mam kilka
    wlasnych domyslow.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 25. Data: 2009-07-13 13:35:01
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    http://www.formulawindsurfing.org ?
    czemu nie?! ;-)

    Ale wiesz ze tam rece masz jak na harleju Kucza. No i wez podnies te 12,5 m2

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)