eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysprzedac czy jezdzić...Re: sprzedac czy jezdzić...
  • X-Received: by 10.140.40.20 with SMTP id w20mr754964qgw.2.1415035220605; Mon, 03 Nov
    2014 09:20:20 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.40.20 with SMTP id w20mr754964qgw.2.1415035220605; Mon, 03 Nov
    2014 09:20:20 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!u7no2141828qaz.1!news-out
    .google.com!u5ni17qab.1!nntp.google.com!u7no2141827qaz.1!postnews.google.com!gl
    egroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 3 Nov 2014 09:20:20 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <m38913$16d$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.41.76;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 46.112.41.76
    References: <54550571$0$5717$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <54574aaa$0$18079$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <54578703$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <m38913$16d$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: sprzedac czy jezdzić...
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Mon, 03 Nov 2014 17:20:20 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 43
    X-Received-Bytes: 3280
    X-Received-Body-CRC: 663136135
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548522
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 3 listopada 2014 17:03:48 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak
    napisał:
    > Fachowców nie ma bo skończyło się zapotrzebowanie na taką usługę. Gdyby
    > rynek takich usług był rozwinięty jak w PRL to ceny były by na rozsądnym
    > poziomie. Solidne zabezpieczenie nie wymaga dużo pracy. Trzeba mieć tylko
    > odpowiednie narzędzia. W zabezpieczeniu nie idzie o zamalowanie na czarno
    > podwozia a pomalowanie tego czego nie widać, progów w środku, podłużnic w
    > środku, słupków w środku. Trzeba napościć specyfiku używanego do takiego
    > zabezpieczania pod wszystkie ramki ozdobne itp. Za PRL zajmowałem się tym
    > zawodowo. To były lekko zarobione pieniądze. Na samochód wielkości 125p
    > potrzeba było pracy dwóch osób przez 5 godzin. Z tego 10 minut schodziło na
    > pomalowanie podwozia bitexem. To malowanie podwozia na czarno było tylko dla
    > oka klienta. Nic nie dawało bo już wtedy fabryczne zabezpieczanie podwozi
    > było na bardzo dobrym poziomie.
    >
    > ----------------------------------------------------
    ----------------------------


    >
    > Ja rozumiem, ale obecnie jesli fabryka czegos nie spieprzyla to nawet
    > przecietnej ceny nowe auto dla Kowalskiego bez rdzy powinno wytrzymac te 10
    > lat, dalej eksploatacji nie przewiduje sie :) Ewentualnie jeszcze 3 lata
    > auto rdzewieje i na zlom.
    > Za PRLu FSO albo Polonez, ktory byl niezabezpieczony zaczynal rdzewiec po 2
    > latach.

    Za to zabezpieczony kredens po ośmiu latach nie miał dziur w błotnikach. To samo z
    126 cztery lata i dziury w podszybiu. Zabezpieczonemu 10lat nie było straszne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: