-
X-Received: by 10.140.40.20 with SMTP id w20mr754964qgw.2.1415035220605; Mon, 03 Nov
2014 09:20:20 -0800 (PST)
X-Received: by 10.140.40.20 with SMTP id w20mr754964qgw.2.1415035220605; Mon, 03 Nov
2014 09:20:20 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!u7no2141828qaz.1!news-out
.google.com!u5ni17qab.1!nntp.google.com!u7no2141827qaz.1!postnews.google.com!gl
egroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 3 Nov 2014 09:20:20 -0800 (PST)
In-Reply-To: <m38913$16d$1@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.41.76;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 46.112.41.76
References: <54550571$0$5717$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<54574aaa$0$18079$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<54578703$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<m38913$16d$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <4...@g...com>
Subject: Re: sprzedac czy jezdzić...
From: k...@g...com
Injection-Date: Mon, 03 Nov 2014 17:20:20 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 43
X-Received-Bytes: 3280
X-Received-Body-CRC: 663136135
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548522
[ ukryj nagłówki ]W dniu poniedziałek, 3 listopada 2014 17:03:48 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak
napisał:
> Fachowców nie ma bo skończyło się zapotrzebowanie na taką usługę. Gdyby
> rynek takich usług był rozwinięty jak w PRL to ceny były by na rozsądnym
> poziomie. Solidne zabezpieczenie nie wymaga dużo pracy. Trzeba mieć tylko
> odpowiednie narzędzia. W zabezpieczeniu nie idzie o zamalowanie na czarno
> podwozia a pomalowanie tego czego nie widać, progów w środku, podłużnic w
> środku, słupków w środku. Trzeba napościć specyfiku używanego do takiego
> zabezpieczania pod wszystkie ramki ozdobne itp. Za PRL zajmowałem się tym
> zawodowo. To były lekko zarobione pieniądze. Na samochód wielkości 125p
> potrzeba było pracy dwóch osób przez 5 godzin. Z tego 10 minut schodziło na
> pomalowanie podwozia bitexem. To malowanie podwozia na czarno było tylko dla
> oka klienta. Nic nie dawało bo już wtedy fabryczne zabezpieczanie podwozi
> było na bardzo dobrym poziomie.
>
> ----------------------------------------------------
----------------------------
>
> Ja rozumiem, ale obecnie jesli fabryka czegos nie spieprzyla to nawet
> przecietnej ceny nowe auto dla Kowalskiego bez rdzy powinno wytrzymac te 10
> lat, dalej eksploatacji nie przewiduje sie :) Ewentualnie jeszcze 3 lata
> auto rdzewieje i na zlom.
> Za PRLu FSO albo Polonez, ktory byl niezabezpieczony zaczynal rdzewiec po 2
> latach.
Za to zabezpieczony kredens po ośmiu latach nie miał dziur w błotnikach. To samo z
126 cztery lata i dziury w podszybiu. Zabezpieczonemu 10lat nie było straszne.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.11.14 18:27 k...@g...com
- 03.11.14 19:56 PiteR
- 03.11.14 21:43 Maciek
- 03.11.14 22:51 k...@g...com
- 03.11.14 23:39 Czesław Wiśniak
- 04.11.14 00:01 k...@g...com
- 04.11.14 01:07 Czesław Wiśniak
- 04.11.14 01:56 k...@g...com
- 04.11.14 07:52 Trybun
- 04.11.14 07:59 Myjk
- 04.11.14 08:57 Czesław Wiśniak
- 04.11.14 09:34 uciu
- 04.11.14 09:34 Myjk
- 04.11.14 09:48 Kamil 'Model
- 04.11.14 10:14 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie