-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: sprawdzać bilingi
Date: Mon, 9 Nov 2015 07:04:07 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 32
Message-ID: <n1pd0h$228$1@node2.news.atman.pl>
References: <X...@l...net>
<n1l16m$t81$1@node2.news.atman.pl>
<563e0a0f$0$22839$65785112@news.neostrada.pl>
<563e1787$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
<n1l9fa$ukk$1@mx1.internetia.pl>
<563e80b3$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
<n1ommm$d10$1$opajak@news.chmurka.net>
<563fe779$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1447049041 2120 83.142.198.226 (9 Nov 2015 06:04:01 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Nov 2015 06:04:01 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <563fe779$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571928
[ ukryj nagłówki ]On 09.11.2015 01:23, nadir wrote:
> Tylko, że to ustąpienie to nie jest to samo co ustąpienie pieszemu przed
> normalnym przejściem dla pieszych bez sygnalizacji.
> W przypadku zielonej strzałki dla pojazdów pieszy ma zielone światło na
> przejściu i może w zasadzie pełnoprawnie wbiec lub przejechać rowerem,
> no ażeby ludzie na przejściach nie ginęli to nakazano zatrzymywać się.
Akurat cel "teoretyczny" tego przepisu jest w miarę jasny.
>> Dla przecietnego kierowcy w sprzyjajacych warunkach nie potrzeba do tego
>> zatrzymania.
>
> Tylko, że są też niesprzyjające warunki i jak od dowolnej i subiektywnej
> interpretacji zależy ich ocena, to potem ludzie giną nawet na
> przejściach z sygnalizacją.
Śmiem twierdzić, że takich przypadków jest skrajnie mało. To znaczy, że
jeśli ktoś zabija pieszego na przejściu to zwykle nie z powodu tego, że
jechał 10 czy nawet 20 km/h na strzałce. A przecież już nie
koloryzujmy. Jak ma skręcić o 90 stopni "w miejscu" to przecież nie
zapierdalał.
BTW - przecież od skręcania na zielonej strzałce niebezpieczniejsze jest
skręcanie na zielonym, a tam nikt zatrzymania nie wymaga.
> A tak sprawa jest jasna, trzeba zawsze się
> zatrzymać i ruszyć ponownie.
Z tym, że trochę bez sensu.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.11.15 11:16 SW3
- 09.11.15 11:27 SW3
- 09.11.15 12:04 Miroo
- 09.11.15 12:29 Shrek
- 09.11.15 13:27 nadir
- 09.11.15 14:45 Shrek
- 09.11.15 16:18 masti
- 09.11.15 17:01 SW3
- 09.11.15 19:18 Shrek
- 09.11.15 19:54 Pawel \"O'Pajak\
- 09.11.15 20:11 Pawel \"O'Pajak\
- 09.11.15 20:37 re
- 10.11.15 14:56 Pawel \"O'Pajak\
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?