-
11. Data: 2011-06-18 21:14:29
Temat: Re: sportowy skuter 250-500 (2cylindrowy)
Od: "kaktus" <a...@g...pl>
Użytkownik "kyte" <k...@n...com> napisał w wiadomości
news:itj1cp$42f$1@inews.gazeta.pl...
> przepraszam - myslalem o
> Xciting 500, a jak to chodzi?
>
> K/.
Osobiscie uwazam ze xcitng jest najlepszym wyborem w porownaniu jakosc/cena.
Napewno szybszy i bardziej zwawy w porowaniu z burkiem 400, majka 400 honda
sw 400
Ceny czesci zamiennych o polowe jak nie wiecej tansze niz z w/w modeli.
Sam model rowniez kosztuje nowy ok 20 tys, a inne " bardziej markowe " ok 35
tys.
Osobisciscie nakrecilem starszym modelem kymco 25 tys ( lacznie ma
przejechane 50 tys ) i nie wydazyla sie zadna awaria, oprocz tego ze zuzylo
sie sprzeglo ( 250 zl ), urwala linka od obrotomierza ( 40 zl ), oraz
rozciekl sie silnik pod cylindrem ( wymiana wszystkich uszczelek z robocizna
320 zl ).
Burgamny w zdecydowanej wiekszosci lubia lyknal oleju i trzeba na bierzaco
kontrolowac poziom.
Znajomy ma xcitinga i przejechal przez 4 lata 30 tys bez zadnej awari.
Jezeli dba sie o sprzet i wymienia na bierzaca podstawowe rzeczy bedzie sie
z niego na pewno zadowolonym.
-
12. Data: 2011-06-19 07:33:57
Temat: Re: sportowy skuter 250-500 (2cylindrowy)
Od: Glub <g...@g...com>
"kyte" <k...@n...com> wrote:
> przepraszam - myslalem o
> Xciting 500, a jak to chodzi?
Ma tylko jedną ... No dobra dwie wady- mało miejsca pod siedzeniem i
wysokie siedzenie.
przy moich 175cm troche to uwierało..
--
Glub SW-T400
-
13. Data: 2011-06-24 17:47:08
Temat: Re: sportowy skuter 250-500 (2cylindrowy)
Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
Powiedzcie mi, jak to jest z pozycją na takim skuterze.
Normalnie kolanami usztywniam pozycję i nie wiszę na rękach. Czy na skuterze
też jest jakaś rozsądna możliwość usztywnienia pozycji bez obciążania
kierownicy?
-
14. Data: 2011-06-24 18:42:02
Temat: Re: sportowy skuter 250-500 (2cylindrowy)
Od: Arni <a...@n...spam.pl>
Marcin N pisze:
> Powiedzcie mi, jak to jest z pozycją na takim skuterze.
>
> Normalnie kolanami usztywniam pozycję i nie wiszę na rękach. Czy na
> skuterze też jest jakaś rozsądna możliwość usztywnienia pozycji bez
> obciążania kierownicy?
na kiblu to raczej nalezy sie rozluźnic a nie usztywniac. Normalnie -
na dupie siedzisz
--
Arni Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
'01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat
'99 Mazda 323F 2,0 DiTD
-
15. Data: 2011-06-25 06:30:51
Temat: Re: sportowy skuter 250-500 (2cylindrowy)
Od: Glub <g...@g...com>
On 2011-06-24 19:47:08 +0200, Marcin N said:
> Powiedzcie mi, jak to jest z pozycją na takim skuterze.
>
> Normalnie kolanami usztywniam pozycję i nie wiszę na rękach. Czy na
> skuterze też jest jakaś rozsądna możliwość usztywnienia pozycji bez
> obciążania kierownicy?
w tym rozmiarze sportowy jest tylko tmax- a weź se na nim usiądź i zobacz...
--
Glub
SWT-400
-
16. Data: 2011-06-30 21:21:59
Temat: Re: sportowy skuter 250-500 (2cylindrowy)
Od: Nikanor <n...@g...pl>
Dnia 18-06-2011 o 18:46:43 Glub <g...@g...com> napisał(a):
> Downtown 300 jest tak zwinny i szybki ze inne 400 ( burki, hondy i Majki)
> dostaja zadyszki.
Pierdu pierdu :)
--
Nikanor [SH300]