  • 11. Data: 2009-10-31 09:41:59
    Temat: Re: spamowanie sms-ami
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 31 Oct 2009 01:04:45 +0100, Chris napisał(a):

    > Jestem zdecydowany podjąć jakieś kroki, bo Orange całkowicie zlekceważył
    > zarówno moje telefony do BOA, maile, a nawet pismo jakie kilka tygodni
    > temu złożyłem u nich w tej sprawie. Spam od nich jak przychodził, tak
    > dalej przychodzi!

    W zasadzie można jedno i drugie

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 12. Data: 2009-10-31 15:58:28
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > prawidłowa kolejność jest taka:
    > 1. skarga do operatora z powołaniem się na Ustawę o świaczeniu usług drogą
    > elektroniczną
    > 2. skarga do UKE
    pisałem juz o tym na grupie. To nie jest ich sprawa. Jednak życzą mi
    powodzenia w walce przed sądem.
    ToMasz

  • 13. Data: 2009-10-31 16:01:22
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > zacząć od:
    > 0. nauczyć się ortografii.

    Żądać żądać żądać żądać żądanie żądanie żądanie żądanie żądanie...
    żądać żądanie żądać żądanie żądac żądanie żądać żądanie żądanie żądanie
    żądać żądanie żądanie żądanie żądać

    ma nadzieje ze wystarczy

    ToMasz

  • 14. Data: 2009-10-31 16:06:05
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Waldek Godel pisze:

    > prawidłowa kolejność jest taka:
    > 1. skarga do operatora z powołaniem się na Ustawę o świaczeniu usług drogą
    > elektroniczną

    A co ma do tego operator? On jest nadawcą?
    Jak jakaś firma będzie Cię nękać telefonami o treściach marketingowych,
    to też będziesz się skarżyć u swojego operatora?

    > 2. skarga do UKE

    UOKiK - jeśli już. Rozsyłanie niezamówionej informacji handlowej to czyn
    nieuczciwej konkurencji, w myśl UoŚUDO.

  • 15. Data: 2009-10-31 16:22:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 31 Oct 2009 17:06:05 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

    > A co ma do tego operator? On jest nadawcą?
    > Jak jakaś firma będzie Cię nękać telefonami o treściach marketingowych,
    > to też będziesz się skarżyć u swojego operatora?

    część reklam wysyłają operatorzy. Wtedy jak najbardziej tak

    > UOKiK - jeśli już. Rozsyłanie niezamówionej informacji handlowej to czyn
    > nieuczciwej konkurencji, w myśl UoŚUDO.

    W przypadku powyższym - również UKE, bo to przypadek łamania prawa przez
    operatora, co podlega pod nich.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 16. Data: 2009-10-31 16:43:01
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > część reklam wysyłają operatorzy. Wtedy jak najbardziej tak

    > W przypadku powyższym - również UKE, bo to przypadek łamania prawa przez
    > operatora, co podlega pod nich.

    ech.. Panowie...
    Do mnie reklamy wysyła Orange.pl. Pisałem "pincet" pism w sprawie,
    anuluje wszelkie pozwolenia, żądam zaprzestania, na podstawie.... A
    także kto wysyła niezamawiane(...)podlega karze......
    TAk wiec po 3 pismach za pokwitowaniem odbioru, dostałęm kolejnego smsa,
    zrobiłem fotke i "wysmarowałem pismo" z żądaniem odszkodowania które..
    mi przyznano! tak było 2 razy. potem leciały smsy typu: pamietaj o nowej
    usłudze "gwarancja zwrotu" i tutaj już były problemy, bo dla Orange to
    była informacja, a nie reklama. Pomogła opinia językoznawców - znów
    dostałem odszkodowanie.
    OD pół roku był spokój, ale znowu zaczęły przychodzić smsy. trzeba
    bedzie sie przejść na policje, ale chwilowo mam inne problemy na głowie.
    Mimo to przed świetami jeszcze zdarzę :)
    Pozdrawiam
    ToMasz

    PS Studiowałem ustawe z Rzecznikiem praw konsumenta, z UKE i UOKiK
    Wszyscy umywają ręce. NAjgorsze jest to, ze faktycznie to nam,
    abonentom, użytkownikom NIC sie nie należy. To operator moze dostać karę
    (nieograniczoną) ale MY nic nie dostaniemy... Stąd wniosek ze w Orange
    nie bardzo znają prawo (skoro dostałem 3 krotnie zadośćuczyninie)

  • 17. Data: 2009-11-01 10:38:14
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    ToMasz napisal(a):

> [...]
    > usłudze "gwarancja zwrotu" i tutaj już były problemy, bo dla Orange to
    > była informacja, a nie reklama. Pomogła opinia językoznawców - znów

    z ciekawości - jakiego rzędu są to kwoty?

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 18. Data: 2009-11-07 00:13:00
    Od: Uzytkownik <b...@a...com>

    Kazik pisze:

> [...]
    > ze gra moze byc warta swieczki, ale nie wiem co mozna ugrac.
    >

    > *) Przyklady:
    >
    > "Czesc, pamietasz mnie? Pisales do mnie jakis czas temu. Dzis jestem
    > spragniona i mam wolne mieszkanie. Daj znac czy jestes chetny- sms PRIV
    > na 72996 (2,44zl z Vat)"
    >
    > "Nagroda specjalnie dla Ciebie. Wieczor w towarzystwie pieknej
    > blondynki. Podaj termin i miejsce. Wyslij ALICJA na 72876 (2,44zł z VAT)"
    >
    > "Codziennie Nowa Dziewczyna na Twoim Telefonie. Wyslij sms o tresci
    > START FOTKA na numer 60296 (2,44zł z Vat). Tysiace dziewczyn z Twojej

    W google odszukaj nadawce tego syfu po numerze przychodzących SMS,
    przeczytaj jakiś regulamin w którym musi być napisane jak zrezygnować z
    treści reklamowych. Na stronie Play też jest spora lista właścicieli
    numerów premium.