eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyspadek ciśnienia w oponach [rozwiązanie]Re: spadek ciśnienia w oponach [rozwiązanie]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: spadek ciśnienia w oponach [rozwiązanie]
    Date: Fri, 1 Nov 2013 19:21:03 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 40
    Message-ID: <l50rh5$n98$1@node1.news.atman.pl>
    References: <5270eda7$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@l...net>
    <l4r15q$mqr$1@node1.news.atman.pl> <l4r1be$uc3$2@node2.news.atman.pl>
    <l4r8hn$2v75$1@news2.ipartners.pl>
    <52712c6b$0$2278$65785112@news.neostrada.pl>
    <l4re5u$m96$1@node2.news.atman.pl> <l4t4vc$9l2$1@node2.news.atman.pl>
    <l4t7ts$vr1$1@node1.news.atman.pl> <l4t89g$9l2$3@node2.news.atman.pl>
    <l4ta9g$fis$1@node2.news.atman.pl> <l50jp4$e65$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-67-101-69.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1383330149 23848 89.67.101.69 (1 Nov 2013 18:22:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Nov 2013 18:22:29 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2509279
    [ ukryj nagłówki ]

    > No to sobie sam przeciagnij.

    Niestety robię to zawsze gdy wymieniam, bo jakoś muszę je przenieść. Dlatego
    wiem jak wygladaja

    > Ja nie jezdze do wulkanizatora tylko zmieniam
    > sam opony
    >wiec zarzucanie mi dyletanctwa jest troche smieszne ;-)

    Jest jak najbardziej na miejscu. Zrób sobie kiedyś wycieczkę, może się
    czegoś nauczysz.

    > Stopka
    > jest tak ciasno pasowana z felga, ze nie ma tam miejsca na paste.

    Jest, zwłaszcza jak są drobne nierówności i rysy. Pasta je wypelnia.
    Jest nawet miejsce na mikroskopijne bąbelki powietrza. Są nawet specjalne
    urządzenia do eliminowania tego zjawiska. Odwiedź fachowego gumiarza to ci o
    tym opowie.

    > Pasta jest
    > tylko po to by opona miala poslizg przy siadaniu na rancie i w tym
    > momencie
    > jest wypierana,

    Gdy kleisz dwie płaskie powierzchnie i mocno ściskasz ściągaczami to tez
    całość wypływa czy może jednak w srodku coś zostaje ?

    > jakby mialo smarowac to przy hamowaniu opona by sie krecila
    > na feldze...

    Pasta wysycha zamieniając się w konsystencję dobrze przyczepnego gluta, (a
    la butapren po kilku minutach schniecia) przynajmniej te najlepsze, co łatwo
    zauważyć gdy weźmie sie opone do ręki po wymianie i nawet gdyby byla
    posmarowana ŁT43 to jest jeszcze kilka warunkow do spelnienia, żeby mogła
    się przesuwać na feldze.

    PS. Wróć 3 posty wyzej do MarcinaJM i nie brnij dalej bo wszyscy to czytaja
    :P

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: