  • Data: 2013-11-05 18:49:36
    Temat: Re: spadek ciśnienia w oponach [rozwiązanie]
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:l5baiv$oic$...@n...news.atman.pl...

    > No jasne, producenci tych srodkow po prostu klamia na swoich etykietach i
    > to wiekszosc z nich :)

    U mnie tego typu pastą udało się wulkanizatorom zablokować ubytki ciśnienia
    przy starych felgach w Lancii (dopóki nie poszły do regeneracji), więc
    praktyczne potwierdzenie skuteczności jednak istnieje.

    Nie warto się kłócić z kolesiami, twierdzącymi że to tak nie działa, bo
    jeszcze tego nie widzieli na sobie.....