  • Data: 2013-11-01 19:21:03
    Temat: Re: spadek ciśnienia w oponach [rozwiązanie]
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to sobie sam przeciagnij.

    Niestety robię to zawsze gdy wymieniam, bo jakoś muszę je przenieść. Dlatego
    wiem jak wygladaja

    > Ja nie jezdze do wulkanizatora tylko zmieniam
    > sam opony
    >wiec zarzucanie mi dyletanctwa jest troche smieszne ;-)

    Jest jak najbardziej na miejscu. Zrób sobie kiedyś wycieczkę, może się
    czegoś nauczysz.

    > Stopka
    > jest tak ciasno pasowana z felga, ze nie ma tam miejsca na paste.

    Jest, zwłaszcza jak są drobne nierówności i rysy. Pasta je wypelnia.
    Jest nawet miejsce na mikroskopijne bąbelki powietrza. Są nawet specjalne
    urządzenia do eliminowania tego zjawiska. Odwiedź fachowego gumiarza to ci o
    tym opowie.

    > Pasta jest
    > tylko po to by opona miala poslizg przy siadaniu na rancie i w tym
    > momencie
    > jest wypierana,

    Gdy kleisz dwie płaskie powierzchnie i mocno ściskasz ściągaczami to tez
    całość wypływa czy może jednak w srodku coś zostaje ?

    > jakby mialo smarowac to przy hamowaniu opona by sie krecila
    > na feldze...

    Pasta wysycha zamieniając się w konsystencję dobrze przyczepnego gluta, (a
    la butapren po kilku minutach schniecia) przynajmniej te najlepsze, co łatwo
    zauważyć gdy weźmie sie opone do ręki po wymianie i nawet gdyby byla
    posmarowana ŁT43 to jest jeszcze kilka warunkow do spelnienia, żeby mogła
    się przesuwać na feldze.

    PS. Wróć 3 posty wyzej do MarcinaJM i nie brnij dalej bo wszyscy to czytaja
    :P