  • Data: 2012-10-18 15:45:41
    Temat: Re: sortowanie
    Od: "slawek" <h...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michoo" napisał w wiadomości grup

    >Ale jaki kwa patentowy odcisk? Dla każdego o inteligencji większej niż
    >inteligencja ameby jest chyba jasne, że łamanie prawa jest...nielegalne.

    Niejasne jest, czy naprawdę "złamano prawo" - właśnie po to jest sąd (Sąd?),
    aby itd.

    >Warto natomiast dodać, że chroniony prawem autorskim i patentami kod nadal
    >można podesłać zgodnie z prawem do konkursu o ile zaznaczysz źródło.
    >Niekoniecznie możesz potem OPUBLIKOWAĆ ROZWIĄZANIE, ale to już inna
    >kwestia.

    Argument "ja tak tylko dla siebie"... to już było. Nie utrzyma się w sądzie.

    >algorytmów i użyć w swoim rozwiązaniu. Bez niej musiałbyś siedzieć z
    >książką i bezsensownie implementować samemu.

    Siedzenie z książką nigdy nie jest bez sensowne.

    >Brednie.

    De facto tak. A twoje zdanie jest tylko subiektywną opinią.

    >Wysokie noty dostali za to, że ich program wygenerował poprawne wyjście.

    Niestety nie. W samym sformułowaniu zadania są bardzo poważne błędy.

    Ruch bili jest "analogowy" i musi być opisywany przez liczby rzeczywiste.
    Ale liczb rzeczywistych nie da się dokładnie porównywać mając wyłącznie ich
    skończone rozwinięcie (nawet jeżeli jest ono binarne, zgodne z IEEE etc.)
    Zawsze pojawią się przypadki sporne - czy już dotknęło bariery - czy jeszcze
    nie? Idąc dalej dojdziesz i do Heisenberga. Ale niestety tak jest.