    Newsgroups: pl.comp.programming
    From: notb <P...@n...com>
    Subject: Re: sortowanie
    <k59jgh$mb7$1@mx1.internetia.pl> <k59jvr$360$1@node1.news.atman.pl>
    <k59q5n$np3$1@mx1.internetia.pl> <k5bc6k$4ea$1@mx1.internetia.pl>
    <k5bkvg$jtk$1@mx1.internetia.pl> <k5bnr3$n79$1@mx1.internetia.pl>
    <k5bpdr$755$1@node1.news.atman.pl> <k5bqo8$n79$4@mx1.internetia.pl>
    <k5bqv6$8oq$1@node1.news.atman.pl> <k5bsuf$n79$5@mx1.internetia.pl>
    <k5bsva$aoq$1@node1.news.atman.pl> <k5bvic$n79$6@mx1.internetia.pl>
    <k5cqnf$gac$1@node2.news.atman.pl> <k5hnqe$86f$1@adenine.netfront.net>
    <a...@g...com>
    <k5jn57$5ka$1@node1.news.atman.pl> <k5k4n7$445$1@adenine.netfront.net>
    <k5k4u9$k2b$2@node1.news.atman.pl>
    Date: 16 Oct 2012 18:28:10 GMT

    On 2012-10-16, bartekltg <b...@g...com> wrote:
    > Ale w tym nie ma nic złośliwego:) Tak się nam jawi
    > rzeczywistość. Ok, kodów windowsa nie widziałem...

    Kod Windowsa jest akurat AFAIK pisany dosyć dobrze i ładnie, bo ktoś
    płaci, ktoś zarabia, kogoś można zwolnić i zastąpić jedną z tysięcy
    osób, które każdego dnia wysyłają CV :).

    Jak ktoś chce zobaczyć zły kod, to polecam różne "homemade"
    programy pod linuxa (szczególnie porty softu dedykowanego na Windows).
    Do momentu zainteresowania się Arch'em nie miałem pojęcia, że istnieją
    tak źle pisane publiczne programy. Zdarzają się przypadki, że jednego
    dnia pojawiają się 2 aktualizacje. Czyli autor nawet nie przetestował
    tego, co napisał i udostępnił.

    pozdrawiam,
    PK