  • Data: 2009-05-16 15:08:26
    Temat: Re: soft do sterowania aparatem
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek_P" napisał
    > Przy tych założeniach to raczej nic nie znajdziesz.
    > Szakal taki miał ale to było custom made ; )

    A to dzialko z Cenzinu pod spodem to tez potrzebne? ;)
    Zawsze mnie ciekawilo, ze ten placement w filmie byl
    za darmo, czy Cenzin zaplacil.

    Też się zastanawiałem.
    Chociaż oficjalnie chyba zapłacił jednak Gatling:
    http://www.screenit.com/movies/1997/the_jackal.html ; )

    Z tym karabinem też kupa śmiechu. Z filmowym oznaczeniem ZSU-33 coś takiego
    wogóle nie istnieje jako pojedyńczy karabin. Zaś rolę owego polskiego
    karabinu "odgrywał" amerykański M2HB.
    Czyli klasycznie holyłódzka precyzja - często zastanawiam się na co idą te
    miliony dolarów w zgranie scenariusza z rzeczywistością ; )

    adam