  • 11. Data: 2010-09-04 15:01:21
    Temat: Re: sms o tresci zabek wyrwidabka z bramki sms-owej i zamach na zycie
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 04-09-2010 o 11:05:19 Andrzej_Jedrzej <"nie_dla
    _spamu"@brakpoczty.org.cz> napisał(a):

    > Andrzej_Jędrzej

    Plonk

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 12. Data: 2010-09-05 15:04:06
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-04 11:05, Andrzej_Jedrzej pisze:
    > Ten post to NIE JEST ŻART.

    Dlaczego wiążesz fakt otrzymania sms-a z ewentualnym zamachem na Twoje
    życie?

  • 13. Data: 2010-09-05 15:30:33
    Od: Andrzej_Jedrzej <"nie_dla _spamu"@brakpoczty.org.cz>

    W dniu 2010-09-05 17:04, Tomaszek pisze:

    > Dlaczego wiążesz fakt otrzymania sms-a z ewentualnym zamachem na Twoje
    > życie?

    Dlaczego?
    Bo nigdy nie dostawałem na mój ponad 12 letni nr telefonu aż tak
    dziwnych smsów z bramki internetowej, a do tego niedługo po otrzymaniu
    smsa ktoś do mnie strzelał na wyludnionej ulicy poznańskiego osiedla.
    Sam sms by nie zrobił na mnie większego wrażenia poza zdziwieniem i
    skasowaniem go. Chyba w tym kontekście próby postrzału mogę sie
    zastanawiać nad tym, że treść "ząbek wyrwidąbek" nie jest niepokojąca?!
    Kojarzy się z wyrywaniem zęba przez kogoś silnego czyli Wyrwidęba, jak w
    tej bajce.
    Na mój tok rozumowania wpływa to, że dodatkowo jestem zaniepokojony bo
    od kilku tygodni wydaje mi się, że interesuje się mną bliżej jakaś grupa
    ludzi. M.in. miałem kilka razy wrażenie, że jestem obserwowany
    (śledzony) przez powtarzające się cyklicznie osoby i że jeżdżą za mną
    powtarzające się samochody. A ponieważ nigdy nie byłem czubkiem to ufam
    swoim zmysłom i wierzę, że tak istotnie jest. Nie wiem co robić, boję
    się. Na wszelki wypadek piszę tego posta, żeby zostawić jakiś ślad
    wyraźny tych wydarzeń. Przepraszam, że spamuję w ten sposób, nigdy nie
    spamowałem na usenecie, ale cel uświęca środki.

    Andrzej_Jędrzej

  • 14. Data: 2010-09-05 18:21:23
    Od: z <z...@g...pl>

    Andrzej_Jedrzej pisze:

> [...]
    > zastanawiać nad tym, że treść "ząbek wyrwidąbek" nie jest niepokojąca?!
    > Kojarzy się z wyrywaniem zęba przez kogoś silnego czyli Wyrwidęba, jak w
    ciach

    W mordę...
    Jako zwykły Kowalski na etacie jestem zdziwiony Twoim niepokojem. Jeśli
    z klepkami wszystko w porządku to albo masz dużo szmalu albo coś na
    sumieniu. Jak już snuć dywagacje to raczej o jakiejś próbie naciągania
    albo zabiegu marketingowym. Sprawdzałem swoje połączenia i na razie jest
    ok. Coś w tym musi być skoro tyle tego wysłali.

  • 15. Data: 2010-09-05 21:52:20
    Od: Wiecznie zrzędzący Konstantynopolitańczykiewicz <w...@z...com>

    Użytkownik "Andrzej_Jedrzej" <"nie_dla _spamu"@brakpoczty.org.cz>
    napisał w wiadomości news:i60d0t$264j$1@opal.icpnet.pl...

> [...]
    > ślad wyraźny tych wydarzeń. Przepraszam, że spamuję w ten sposób,
    > nigdy nie spamowałem na usenecie, ale cel uświęca środki.

    A z jakiej bramki można wysłać smsa z takim numerem? Bom strasznie
    ciekaw. Nikt nie wie o co w tym chodzi, moim zdaniem ktoś włamał się do
    operatorów i wysłał ten kretyński tekst do:
    aktualnie zalogowanych w jakimś rejonie/sieci/rodzajów telefonów? Nie
    wiem jak to można powiązać, padły tutaj miasta Wrocław i Poznań, sieci
    Orange i Era.
    A może to jakiś głupi konkurs? Ale co nas łączy? Może jesteśmy klientami
    tego samego banku i to u nich ktoś dał ciała z bezpieczeństwem danych?

  • 16. Data: 2010-09-06 07:57:13
    Od: Andrzej_Jedrzej <"nie_dla _spamu"@brakpoczty.org.cz>

    W dniu 2010-09-05 20:21, z pisze:

> [...]
    > Jako zwykły Kowalski na etacie jestem zdziwiony Twoim niepokojem. Jeśli
    > z klepkami wszystko w porządku to albo masz dużo szmalu albo coś na

    Nie. Ani ja ani moja bliska ani dalsza rodzina nie ma pieniędzy, sami
    byli lub obecni pracownicy najemni, nikt nie miał ani nie ma nawet małej
    firmy prywatnej. Zwykłe etaty, lub emerytury i renty.
    Na sumieniu niczego nie mam, nikomu się nie naraziłem (świadomie), na
    nikogo nie doniosłem (takie mam zasady życiowe), żadnych kontaktów ze
    światem przestępczym świadomie nie miałem (też zasady życiowe). W tym
    kontekście tym bardziej jestem zaniepokojony bo nie wiem o co chodzi.

    Andrzej_Jędrzej

  • 17. Data: 2010-09-06 08:59:09
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej_Jedrzej" <"nie_dla _spamu"@brakpoczty.org.cz> napisał w
    wiadomości news:i5t22m$1q22$1@opal.icpnet.pl...

> [...]
    > wyrwidabka
    > Chyba sens tego to ząbek wyrwidąbka lub ząbek wyrwidąbek?
    >
    > Normalnie bym sie tym nie przejął, skasował smsa i zapomniał, ale tego
    > samego dnia zdarzyło się coś jeszcze.
    > Wyszedłem z domu i pojechałem coś załatwić w Poznaniu na Os. Bohaterów II
    > wojny Światowej. Zaparkowałem auto wzdłuż ulicy i zacząłem iść chodnikiem.
    > Patrzyłem w lewo w stronę kościoła na tym osiedlu i nie zwracałem uwagi na
    > jezdnię gdy nagle po prawej stronie z przejeżdżającego wolno dużego
    > czarnego osobowego samochodu usłyszałem bardzo głośny huk, dokładnie taki

    Jeżeli, ... to byli partacze a nie zawodowi zabójcy
    Ci ostatni strzelają z broni zaopatrzonej w tłumik

  • 18. Data: 2010-09-06 09:05:04
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej_Jedrzej" <"nie_dla _spamu"@brakpoczty.org.cz> napisał w
    wiadomości news:i626r0$vim$1@opal.icpnet.pl...

> [...]
    > światem przestępczym świadomie nie miałem (też zasady życiowe). W tym
    > kontekście tym bardziej jestem zaniepokojony bo nie wiem o co chodzi.

    To znaczy, że wiesz coś o czym nie wiesz, że wiesz, a inni wiedzą, że wiesz,
    ale nie wiedzą że nie wiesz, że wiesz, i dlatego - nie jest dobrze;).

  • 19. Data: 2010-09-06 09:14:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 6 Sep 2010 10:59:09 +0200, Artur(m) napisał(a):

    > Jeżeli, ... to byli partacze a nie zawodowi zabójcy
    > Ci ostatni strzelają z broni zaopatrzonej w tłumik

    I wszystko się zgadza - a po dwóch albo trzech strzałach w ten tłumik, broń
    zaczyna bardzo głośno pracować :-)

    "narazie wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł
    "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 20. Data: 2010-09-06 20:56:50
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > użytkownik "Andrzej_Jedrzej"<"nie_dla _spamu"@brakpoczty.org.cz> napisał w
    > wiadomościnews:i5t22m$1q22$1@opal.icpnet.pl...

    No własnie ja 2 dni temu tez tego sms-a (w Orange) dostałam.
    Zastanawiałam się co to i kto to mógł być. Nie można było tego g*wna
    skasować.
    Napiszcie może co to może być i kto takie coś wysyła.

    --
    animka