  • 1. Data: 2010-09-04 09:05:19
    Temat: sms o tresci zabek wyrwidabka z bramki sms-owej i zamach na zycie
    Od: Andrzej_Jedrzej <"nie_dla _spamu"@brakpoczty.org.cz>

    Wczoraj dostałem smsa na komórkę w TakTaku z numeru 0412 o treści: zabek
    wyrwidabka
    Chyba sens tego to ząbek wyrwidąbka lub ząbek wyrwidąbek?

    Normalnie bym sie tym nie przejął, skasował smsa i zapomniał, ale tego
    samego dnia zdarzyło się coś jeszcze.
    Wyszedłem z domu i pojechałem coś załatwić w Poznaniu na Os. Bohaterów
    II wojny Światowej. Zaparkowałem auto wzdłuż ulicy i zacząłem iść
    chodnikiem. Patrzyłem w lewo w stronę kościoła na tym osiedlu i nie
    zwracałem uwagi na jezdnię gdy nagle po prawej stronie z
    przejeżdżającego wolno dużego czarnego osobowego samochodu usłyszałem
    bardzo głośny huk, dokładnie taki jak strzał z broni palnej.
    Poczułem lekką zmianę ciśnienia w uszach i wyraźnie przed twarzą powiew
    powietrza jakby pocisk mi przeleciał koło głowy. Zatrzymałem się
    zszokowany bo mnie zamurowało z wrażenia, obróciłem się w stronę ulicy
    ale dostrzegłem że ten samochód wyraźnie przyśpieszył i skręcił w lewo.
    Jestem przekonany, że ktoś do mnie strzelał z tego samochodu. Nie był to
    wystrzał z tłumika samochodowego bo to zupełnie inaczej brzmi.
    Pojechałem na policję i zgłosiłem to zdarzenie.
    Teraz mam do Was pytanie, czy w taki sposób sms-em o tej treści mógł się
    podpisać jakiś zabójca na zlecenie? Nigdy nie miałem żadnych wrogów ani
    nie naraziłem się nikomu, jestem przerażony tą całą sytuacją!
    Da się jakoś ustalić KTO wysłał tego smsa tzn. z jakiego numeru IP?

    Ten post to NIE JEST ŻART.

    Andrzej_Jędrzej

  • 2. Data: 2010-09-04 09:19:21
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Andrzej_Jedrzej" napisał:

> [...]
    > Teraz mam do Was pytanie, czy w taki sposób sms-em o tej treści
    > mógł się podpisać jakiś zabójca na zlecenie?

    Tak, na zlecenie Play, Orange lub Plusa (niepotrzebne skreślić), mniej
    więcej na większość aktualnych lub byłych klientów Ery. Spójrz kilka wątków
    wcześniek lub wpisz w wyszukiwarkę treść tego SMS-a.

    > Ten post to NIE JEST ŻART.

    Poznań nigdy nie przestanie mnie zadziwiać, wydawało się, że casus Cavallino
    jest już najwyższą fazą paranoi, ale widzę, że jest was tam więcej.

    JoteR

  • 3. Data: 2010-09-04 09:20:06
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 04.09.2010 Andrzej_Jedrzej <"nie_dla _spamu"@brakpoczty.org.cz> napisał/a:

    > Ten post to NIE JEST ŻART.

    Wiemy, to zwykły trolling.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 4. Data: 2010-09-04 09:28:34
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej_Jedrzej" <"nie_dla _spamu"@brakpoczty.org.cz> napisał w
    wiadomości news:i5t22m$1q22$1@opal.icpnet.pl...

> [...]
    > nie naraziłem się nikomu, jestem przerażony tą całą sytuacją!
    > Da się jakoś ustalić KTO wysłał tego smsa tzn. z jakiego numeru IP?

    To szykuje sie fala zamachów, połowa PL dostałe te smsy ;)

  • 5. Data: 2010-09-04 10:21:02
    Od: Andrzej_Jedrzej <"nie_dla _spamu"@brakpoczty.org.cz>

    W dniu 2010-09-04 11:20, Sergiusz Rozanski pisze:

    > Wiemy, to zwykły trolling.

    Nie to nie jest trolling!
    Nie pisałbym tego dla żartu, wierz mi.
    Naprawdę nie do śmiechu mi po tym wszystkim. :/ :(
    Wydarzenie ze strzelaniem z samochodu jest prawdziwe!

    Możliwe jednak, że nie ma związku z tym sms-em skoro tyle osób jak
    twierdzicie dostało te sms-y. ja pytałem kilku znajomych którzy mają tel
    w Erze ni nikt nie potwierdził że dostał sms-a o takiej treści

    Andrzej_Jędrzej

  • 6. Data: 2010-09-04 10:27:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 04 Sep 2010 12:21:02 +0200, Andrzej_Jedrzej napisał(a):

    > Nie to nie jest trolling!
    > Nie pisałbym tego dla żartu, wierz mi.
    > Naprawdę nie do śmiechu mi po tym wszystkim. :/ :(
    > Wydarzenie ze strzelaniem z samochodu jest prawdziwe!

    to nie było z samochodu, tylko z przelatującego UFO, chcieli cie wziąć na
    dogłębne badania. Jak któregoś dnia obudzisz się z jednoczesnym bólem głowy
    i dupy to będzie znaczyło, że im sie udało.
    Możesz im to utrudnić - wyrzuć komórkę, kartę SIM połknij, a największym
    nożem jakim znajdziesz najdokładniej jak potrafisz posiekaj kabel od
    internetu. SZYBKO!!!! może jeszcze zdążysz.

    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla
    uzytkownika "normalnego" jest bez celowe"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 7. Data: 2010-09-04 10:44:07
    Od: Andrzej_Jedrzej <"nie_dla _spamu"@brakpoczty.org.cz>

    W dniu 2010-09-04 12:27, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > nożem jakim znajdziesz najdokładniej jak potrafisz posiekaj kabel od
    > internetu. SZYBKO!!!! może jeszcze zdążysz.

    LOL :)
    ale dzięki za to, uśmiechnąłem się dzięki Tobie pierwszy raz od wczoraj.

    W sumie mam gdzieś, że takie posty ludzie piszą, ja tez bym nie uwierzył
    gdyby ktoś twierdził, że strzelano do niego w Polsce z przejeżdżającego
    samochodu na ulicy w biały dzień. W końcu Poznań to nie Palermo czy inne
    włoskie mafijne miasto południowe, ani nie murzyńska dzielnica LA,
    Chicago, Dżakarty lub innego obszaru porachunków gangów. :(
    A jednak wszystko co napisałem jest 100% prawdziwe, niestety!
    I to nie jest zabawne.

    I niech ten cały wątek google zaindeksuje.

    Andrzej_Jędrzej

  • 8. Data: 2010-09-04 13:03:05
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Andrzej_Jedrzej pisze:

    > Wczoraj dostałem smsa na komórkę w TakTaku z numeru 0412 o treści: zabek
    > wyrwidabka

    w moim czytniku dokładnie 4 linijkii wyżej, ktoś pyta o dziwny numer
    nadawcy TEGO smsa. Nie uczyli Cie zeby przeczytać posty z 2 tygodni
    przed napisaniem czegokolwiek?

    ToMasz

  • 9. Data: 2010-09-04 13:42:04
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-09-04 11:05, Andrzej_Jedrzej wrote:

    > Wczoraj dostałem smsa na komórkę w TakTaku z numeru 0412 o treści: zabek
    > wyrwidabka
    > Chyba sens tego to ząbek wyrwidąbka lub ząbek wyrwidąbek?

    To tylko znany przestępca-psychopata Ząbkowski. Jest silny, stąd ksywa
    ząbek-wyrwidąbek. Zaczaja się czasem na niewinne, przypadkowe ofiary.
    Ratunkiem jest - jak tylko zacznie się dziać coś dziwnego - krzyk: "Ząb
    zupa, dąb zupa" - koniecznie głośno i szybko kilkanaście razy pod rząd.

    > Ten post to NIE JEST ŻART.

    Wiemy. A przemęczeni jesteśmy wszyscy...

    TG

  • 10. Data: 2010-09-04 14:23:14
    Od: Andrzej_Jedrzej <"nie_dla _spamu"@brakpoczty.org.cz>

    W dniu 2010-09-04 15:42, TGor pisze:

    > To tylko znany przestępca-psychopata Ząbkowski. Jest silny, stąd ksywa
    > ząbek-wyrwidąbek.

    Ciekawe, w sumie pasuje:
    http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q=gangster+Z%C
    4%85bkowski&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=73c388e95
    84c30cd

    Zaczaja się czasem na niewinne, przypadkowe ofiary.
    > Ratunkiem jest - jak tylko zacznie się dziać coś dziwnego - krzyk: "Ząb
    > zupa, dąb zupa" - koniecznie głośno i szybko kilkanaście razy pod rząd.

    LOL

    Andrzej_Jedrzej