eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmsms o tresci zabek wyrwidabka z bramki sms-owej i zamach na zycieRe: sms o tresci zabek wyrwidabka z bramki sms-owej i zamach na zycie
    From: Andrzej_Jedrzej <"nie_dla _spamu"@brakpoczty.org.cz>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.misc.telefonia.gsm.sms
    Subject: Re: sms o tresci zabek wyrwidabka z bramki sms-owej i zamach na zycie
    Date: Mon, 06 Sep 2010 09:57:13 +0200

    W dniu 2010-09-05 20:21, z pisze:

    > ciach
    >
    > W mordę...
    > Jako zwykły Kowalski na etacie jestem zdziwiony Twoim niepokojem. Jeśli
    > z klepkami wszystko w porządku to albo masz dużo szmalu albo coś na
    > sumieniu.

    Nie. Ani ja ani moja bliska ani dalsza rodzina nie ma pieniędzy, sami
    byli lub obecni pracownicy najemni, nikt nie miał ani nie ma nawet małej
    firmy prywatnej. Zwykłe etaty, lub emerytury i renty.
    Na sumieniu niczego nie mam, nikomu się nie naraziłem (świadomie), na
    nikogo nie doniosłem (takie mam zasady życiowe), żadnych kontaktów ze
    światem przestępczym świadomie nie miałem (też zasady życiowe). W tym
    kontekście tym bardziej jestem zaniepokojony bo nie wiem o co chodzi.

    Andrzej_Jędrzej