eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysmarowanie srubRe: smarowanie srub
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: smarowanie srub
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <4683on578tve$.1vhkco8k8y1ux.dlg@40tude.net>
    <p82pjf$ucn$1@news.mixmin.net> <p83lbb$1mq$1@node2.news.atman.pl>
    <5aa5a810$0$1009$65785112@news.neostrada.pl>
    <p88het$eij$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <p89bf1$7ko$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <p8b0q9$q6k$1@node1.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <p8b7ds$13l$2@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <p8bqo7$kn2$2@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <p8di57$aon$1@node1.news.atman.pl>
    <5aaa4d6d$0$997$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8dul6$mqh$2@node1.news.atman.pl>
    <5aaa892e$0$31357$65785112@news.neostrada.pl>
    <MVGqC.106110$QG4.73362@fx23.ams1>
    Date: Fri, 16 Mar 2018 06:39:33 +0100
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 27
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1521178771 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 676 82.143.187.50:55798
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2626662
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 16 Mar 2018 03:33:00 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
    > On 2018-03-15, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >> Ja tam jak rozkrecalem to nie widzialem zadnych.
    >> A Kogutek widzial, ale tylko w silniku Warszawy, w nowszych nie ma.
    >
    > A nie sprowadza sie to czasem do tego, że te śruby przy silniku są
    > zwykle "normalne" z płaskim kołnierzem, a przy kołach ze stożkowym?

    Akurat ten stozek to zabezpieczenie. Na zasadzie klina - wieksza sila
    tarcia. Ale sam gwint jest stozkowy.

    > Plus to, że felgi są często albo cienkie albo miekkie.

    Miekkie istotnie moga byc problemem ... ale az tak miekkie nie sa.
    Glowica silnika tez bywa z aluminium.


    > Jakby ktos policzył zalecana siłę dokręcenia na powierzchnię kontaktu to
    > co by wyszło? A podkładki, których nie ma przy kołach, a moga być
    > przecież blokujące/zabezpieczające.

    Moga, ale nie sa.

    https://www.youtube.com/watch?v=f9azMvF2TAQ


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: