eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysmarowanie srubRe: smarowanie srub
  • X-Received: by 10.31.161.197 with SMTP id k188mr1191476vke.8.1521144091244; Thu, 15
    Mar 2018 13:01:31 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.31.161.197 with SMTP id k188mr1191476vke.8.1521144091244; Thu, 15
    Mar 2018 13:01:31 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.us.feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress
    .com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giga
    news.com!r16no382386qtn.1!news-out.google.com!c39ni668qta.0!nntp.google.com!t24
    no381427qtn.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-ma
    il
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 15 Mar 2018 13:01:30 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <p8ebua$s58$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.151.129;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 164.126.151.129
    References: <4683on578tve$.1vhkco8k8y1ux.dlg@40tude.net>
    <p89gs2$ftb$1@node2.news.atman.pl>
    <5aa8b26a$0$1000$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8ebua$s58$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <c...@g...com>
    Subject: Re: smarowanie srub
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 15 Mar 2018 20:01:31 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2626643
    [ ukryj nagłówki ]

    Dobrze ze sprawdziles i wybiles oczy tym co im sie wydawalo za wiedza. To ze sruby
    sie nie grzeja wynika z czegos innego. Sruby sa wkrecane poprzez tarcze w piasty. W
    piastach sa lozyska. Lozyska sa zrobione z czegos zajebiscie twardego bo zostalo
    zahartowane i delikatego uszczelnienia. W srodku lozyska jest smar. Gdyby lozyska sie
    za bardzo rozgrzly to stal z jakiej sa zrobione zaczela by sie odpuszczac i by
    stracila na twardosci. Do odpuszczania nie potrzeba 300 stopni. Czesto 100 stopni
    wystarczy. Przy 150 degradowal by sie smar i gumowe elementy uszczelniajace. Do tego
    stal lozyska miala by mniejsza twardosc i odpornosc na scieranie. Lozyska w kolach
    wytrzymuja minimum sto tysiecy kilometrow. Czyli temperatury mogacej zdegradowac smar
    tam nie ma. To jak tam nie ma temperatury degradujacej smar w lozysku to nie ma
    temperatury mogaca spiec smar w gwincie sruby mocujacej felge.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: