-
X-Received: by 10.31.161.197 with SMTP id k188mr1191476vke.8.1521144091244; Thu, 15
Mar 2018 13:01:31 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.31.161.197 with SMTP id k188mr1191476vke.8.1521144091244; Thu, 15
Mar 2018 13:01:31 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!2.us.feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress
.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giga
news.com!r16no382386qtn.1!news-out.google.com!c39ni668qta.0!nntp.google.com!t24
no381427qtn.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-ma
il
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 15 Mar 2018 13:01:30 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <p8ebua$s58$1@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.151.129;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 164.126.151.129
References: <4683on578tve$.1vhkco8k8y1ux.dlg@40tude.net>
<p89gs2$ftb$1@node2.news.atman.pl>
<5aa8b26a$0$1000$65785112@news.neostrada.pl>
<p8ebua$s58$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <c...@g...com>
Subject: Re: smarowanie srub
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Thu, 15 Mar 2018 20:01:31 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2626643
[ ukryj nagłówki ]Dobrze ze sprawdziles i wybiles oczy tym co im sie wydawalo za wiedza. To ze sruby
sie nie grzeja wynika z czegos innego. Sruby sa wkrecane poprzez tarcze w piasty. W
piastach sa lozyska. Lozyska sa zrobione z czegos zajebiscie twardego bo zostalo
zahartowane i delikatego uszczelnienia. W srodku lozyska jest smar. Gdyby lozyska sie
za bardzo rozgrzly to stal z jakiej sa zrobione zaczela by sie odpuszczac i by
stracila na twardosci. Do odpuszczania nie potrzeba 300 stopni. Czesto 100 stopni
wystarczy. Przy 150 degradowal by sie smar i gumowe elementy uszczelniajace. Do tego
stal lozyska miala by mniejsza twardosc i odpornosc na scieranie. Lozyska w kolach
wytrzymuja minimum sto tysiecy kilometrow. Czyli temperatury mogacej zdegradowac smar
tam nie ma. To jak tam nie ma temperatury degradujacej smar w lozysku to nie ma
temperatury mogaca spiec smar w gwincie sruby mocujacej felge.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.03.18 21:38 Marek S
- 16.03.18 04:33 Marcin Debowski
- 16.03.18 06:39 J.F.
- 16.03.18 06:54 J.F.
- 16.03.18 06:59 J.F.
- 16.03.18 07:04 Marcin Debowski
- 16.03.18 08:13 J.F.
- 16.03.18 13:12 Zenek Kapelinder
- 16.03.18 15:47 RadoslawF
- 16.03.18 16:50 Zenek Kapelinder
- 16.03.18 17:59 RadoslawF
- 16.03.18 18:44 Zenek Kapelinder
- 16.03.18 19:10 l...@g...com
- 16.03.18 20:16 Tomasz Gorbaczuk
- 16.03.18 20:48 Kris
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=